Jeg har købt forskellige spil på nettet og jeg kunne downloade spilene med det samme og skulle betale med EU penge, men de har ikke trukket fra min konto endnu? - Jeg har fået ordrebekræf, at jeg har købt det spillet for så meget, jeg gjorde det i onsdags eller i torsdags. Så har bare undret mig om det er en fejl fra dem eller hvordan? - Jeg brugte Mastercard og hjemmesiden er, http://www.atari-store.eu/
James så bliver de først trukket efter 30 dage. Og derudover er der flere lande i EU der ikke bruger Euro så derfor er EU penge jo ikke det samme som Euro.
Nogle gange når man er i udlandet kan du komme til og betale med danskekroner. Dette har jeg oplevet i Spanien, at de tog prisen i kroner.
Så får man bare en ringe kurs og de tjener lidt mere på stedet. Jeg er bare glad for de ikke fik nogle drikke penge det sted... 🙂 Så løb prisen nogen lunde op med det samme...
#11 gider ikke rigtig lige lede igennem fora for at finde beviser på at du tager fejl, men er ret sikker på at der er mindst 1(Saint tror jeg det var) i forbindelse med noget vandkøling.. 😳
#Molo Når du bruger dit MasterCard er der 10-40 dages kredit på alt efter, hvornår på måneden du bruger kortet.
Skæringsdatoen hedder ca. d. 20. i måneden. Det vil sige, at bruger du kortet før d. 20. så betaler du til den kommende første. Bruger du kortet efter d. 20. betaler du den næste første.
De normale MasterCard (IKKE Mastercard Debitcard, Maestro mv.) er kreditkort. Heraf kreditten 😉
Og husk ikke at bruge kortet i hæve automater. Så er det gebyr på.
Kan godt lide at #0 er i besiddelse af et kort han slet ikke kender betingelserne for 🤣
Har selv fået stukket et Mastercard Gold i hånden af Nordea der giver kredit på 50.000 og nogle andre ting, men har kun brugt skidtet en enkelt gang. Og skal smides ud når jeg kommer hjem fra Korea 😛