Elitebruger
Tilføjet:
19-07-2010 21:24:18
Svar/Indlæg:
825/76
Jeg fik en ide. Det er gennem erfaring, mit indtryk at folk her på HWT er hjælpsomme mennesker. Jeg selv og så mange andre har startet posts for at spørge om opgradering af hardware, om det kan betale sig osv.
Hvorfor ikke organisere os og lave benchmark charts, nu når så mange mennesker er sammen?
Efter at have set hvor stor forskel der kan være på en syntetisk og reel test af hardware (f.eks. 3dmark vs. et spil) er jeg meget mere interesseret i at hardware scores lavet på "almindelige" computere.
The point: Hvad med at vi sammen testede spil på enge computere og samlede resultaterne i en database hvor man kan søge mellem spil og hardware. Noget a la Tomshardware charts. Deres problem er at spillisten ikke er så lang, og at det ikke (for mig) er til at se hvad deres øvrige hardware er.
Forestil dig et kort over hvad eksempelvis et grafikkort yder, sorteret efter spil (gennemsnitlig FPS), CPU i maskinen, clock, ram, styresystem osv.
Så må man bare blive enige om nogle faste forudsætninger for settings af spillet for at få ensformig data.
Eller findes dette allerede? ❤
Redigeret:
Der findes allerede benchmarks under hver profil. Hvorfor ikke udvide den del med spil, og gøre det muligt at søge imellem brugerne? Det kan være jeg bare skulle spørge The Overlord i stedet for at poste her 🤣
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Desyncer d. 19-07-2010 21:27:43.