altså der er jo en grund til jeg spørger herinde .
ja jeg skal ha 2 asus matrix kort i.
navne er kopieret fra edbpriser derfor står der 2x 8gb, hvilket jeg også syntes lyder rigtig nok da det jo er 2 ram blokke på 8gb hver? men det måske bare mig der er galt på den.
thermaltake? hmm, hvorfor så negativt over det , det jo bare et kabinet? så en forklaring på hvorfor jeg skal ha "held og lykke" med det vil jeg da gerne ha :)
ang. harddisk var det kun 1 til at starte med men syntes ikke det var nok gb, derfor skrev jeg en mere på, men hvorfor skulle jeg ikke kunne bruge det til noget? og hvorfor er det spild af penge?
igen, der er en grund til jeg spørger herinde, det var bare hvad jeg umiddelbart kunne se passede på til bundkort og som så rimeligt ud men gerne et tip til nogen der er bedre så ? :) og igen samme som til #1, hvorfor er det spild af penge med de harddiske?
vil nu ikke sige det er en drøm, det bare en pc. så aktuelt vil jeg nu mene det bliver da jeg ikke kan holde den her gamle pc ud mere. jeg skal nok smide billeder op når det endelige setup bliver fastlagt, købt hjem og samlet :)