Enthusiast
Tilføjet:
23-07-2010 13:26:06
Svar/Indlæg:
13/2
Hej jeg har fornyelig byttet min bærbar til Zarko (herinde fra) til den stationær jeg har i profilen, jeg har selv haft denne computer i små 2 uger, men allerede dagen efter jeg fik den sat op her hjemme er den jævnligt kommet med Blue screen of death. ( Næste gange vil jeg tage et billede af det og sætte ind her, da jeg ellers ikke lige kan finde ud af hvor jeg finder info om den )
Okay, den genstarter så, men ca 80% af gangene når den blue screen of death kommer, vil den ikke starte op igen og den bliver ved med så bare at genstarte ( efter en genstart, genstarter den 2-4sekunder efter ) og sådan kan den bare blive ved, jeg kan hverken se den loader eller noget andet (intet skærm billede heller).
Jeg har så måtte pille det lille batteri ud som sad på bundkortet, prøvet med et nyt, og prøvet at tage det ud og rense det , så at sige. Også uden held, men da jeg ikke bare ville give op har computeren så til sidst "overgivet" sig og startet op, den er så startet op nu, og jeg ville prøve at køre Mw2, men kan allerede se ved loading screen at der er noget galt, da den køre det ufatteligt langsomt, plus at den lagger helt vildt ingame (hvilket den ikke det mindste gjorde før). Jeg hopper ud igen, åbner PC wizard 2010 og finder ud af at min Intel Core 2 Duo E6400 lige pludselig køre 1,5Ghz kun. ( Den kørte 2,8Ghz før)
Jeg vil jo så gerne have lov at i hvert fald bare få den op på 2,2Ghz da jeg dårligt kan køre CSS sådan her, men jeg da jeg er helt ny til det her aner jeg ikke hvordan og hvorledes det skulle kunne foregå, jeg har læst ocguide.dk igennem i snart flere timer, og prøvet at clocke bare en lille smule igenne Bios'en men kan ikke få lov til at ændre noget som helst uden at den vil gendanne default settings.
Point of all, jeg vil ikke køre 1,5Ghz da det høre til en noget langsommere CPU end den jeg sidder med her, men vil gerne køre 2,2Ghz plus, som minimum da jeg ved den kan køre stabilt med 2,8Ghz som Zarko fortalte.
Mvh Stefan