Så skete det endeligt at jeg fik solgt min PC og har nu levet uden i 4 dage og helt ærligt jeg savner den ikke på nogen måde. Der er mega meget plads på bordet og der er mindre støv i og omkring bordet alt i alt positiv oplevelse.
Du lyder som en ex-druggie der prøver at forklare hvor glad han er for at blive clean og hvor dejligt alting er ved et AA møde mens han prøver at skule sine abstinenser under bordet. 😀
Moderator
Tilføjet: 23-07-2010 14:49:48
Svar/Indlæg:
5039/109
Har selv været der. Mit bundbræt stod af. Der gik ikke mange dage for jeg gik i gemmerne og samlede en ny midlertidig maskine. Dual P3, 1 GHz, vandkølet selvfølgelig, står stadig klar til backup. Skal ikke nyde noget igen.
#1 tja sådan kan også vælge at se på det men den havde trods alt stået stille i næsten 3 mdr. uden at have været tændt. Så det er ikke det store savn men sikke meget plads jeg har fået efter mine 3 skærme er forsvundet
Så er det i virkeligheden 3 mdr. og 4 dage. Det passer meget godt med du lige er kommet over første bølge af abstinenser. Du skulle have gjort som #5 skriver og fået fat i noget hushjælp til støvet.
#4 jeg er lige blevet skilt og derfor går tiden på job og træning læsning.
#5 haha ja det havde været en mulighed men jeg er egentlig rigtig glad for det jeg bruger min tid på nu. Desuden hvis du har været gift i 7 år så har du slækket lidt på din krop og det skal der rettes op på
Moderator
Tilføjet: 24-07-2010 18:31:58
Svar/Indlæg:
3863/538
-> #11
Jeg har seriøst overvejet at skifte vores stationære ud med en Acer Revo 3610 eller lignende...Vi laver ikke noget på den stationære som en lille ION maskine ikke kunne klare..