Starter selv med dette Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series
Hvad har i købt? 😀
OBS... Der er oprette en Del 2, som findes her http://hwt.dk/Forum/318194/Vis... Så skal der ikke loades ligeså meget - til at starte med i hvert fald 😀
LÅST
(Til dem der bruger www.imageshack.us højre klikkede på billedet og "kopiere billede adresse" )
Tråden blev redigeret 3 gange, sidst af Tha_noob :) d. 04-12-2011 21:24:20.
Har ikke taget min mødom endnu på en 980X så være dig et svar skyldigt aner ikke hvilke multiplier der er mere stabile end andre, men hold blck på omkring 180-190 stykker også justere det sidste på multiplieren sådan har jeg i hvert fald set andre folk gøre 🙂
Moderator
Tilføjet: 24-07-2010 00:27:18
Svar/Indlæg:
5039/109
Disse striber, men de begyndte at rulle af i kanterne, kostede også kun 99 kr for 2 gange 12 cm x 5 meter. Har sat nye meget bedre på, 20 cm brede, ligesom de rigtige viper striber 🙂
Moderator
Tilføjet: 24-07-2010 00:31:44
Svar/Indlæg:
5039/109
Nej, det gør det ikke. Men det er for sent at ændre nu. Hed Madsen til efternavn for 8 år siden, og kørte rundt i en Mazda, nu hedder jeg Kjøller, og har en pug.
Moderator
Tilføjet: 24-07-2010 00:39:44
Svar/Indlæg:
5039/109
#31, det er en Eden Park, fra 98, købte den sidste august af en mand på 93 år, for 30k kr. Der havde den lige rundet 60k km. 1.8L 16V med 112 heste. Den har en masse ekstra udstyr, regnsensor, central lås, elruder og varme i læder sæderne.
Jeg skal have lavet nogle ting på den med tiden, banan manifold måske, men i hvert fald en ny bagpotte og luftfilter, så den kommer til at lyde lidt bedre. En dejlig bil, har lige fået 4 nye Michelin Energy Savers på, og det gjorde den helt anderledes, ingen larm og kører længere på literen.
Mange steder er ikke glade for at der bliver hotlinket til deres billeder. Kom lige til at se på post #12, og der er hugget fra tweak, getmore, coolbits osv:P upload dem på imageshack istedet hvis i ikke selv kan tage nogle 🤡
#61 .. Den skal gerne nydes håndvarm og tager ikke skade af at stå lidt i solen, og den fungerer derfor glimrende som et læskende supplement til enhver god picnic... Samtidigt har den en tendens til at få det bedste frem i folk. 😉
Øvvv.. gider ikke engang sætte billede op af noget .. det ka jo intet i sammenligning med alt det gejl i andre har købt.. snøft.. fattig studerende er fanme træls.. :(
Far her har været ude og købe stort ind til hobbyen, hvor jeg bygger modelsamlesæt (Især skibe) Jeg har bygget Bismarck (1/350) og er 80% færdig med Titanic fra revell (1/400)
Tamiya USS Enterprise 1/350
Lidt fly til USS Enterprise
Revell Queen Mary 2 1/350
En VW Bobbel
Planen er at VW´en skal males som en mariehøne, da min kæreste har en drøm om sådan en bil og Queen Mary 2 skal udstyres således der er lys i.
Nu er det bare at komme igang igen 😀
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Lohse d. 05-08-2010 20:06:45.
Hmm ja #80 du har lige lavet en positiv review på den så selvfølgelig vil du sige det😛 men jeg syntes den er fed og kan godt li at den er lavet til at blive monteret på en radiator🙂
Da jeg så samtidig har et cm690II hvor der ik er så fandens meget plads i ja så passer det fint da jeg vil montere den i bunden oven på den ene af mine radiatorer🙂
#82 Tro mig, eneste grund til at den har fået en positiv anmeldeldse er at den er lækker;) Med lidt modding så kan EK´en også nemt sættes på en radiator, og du bliver gladere for EK´en tror jeg:P
I kan få en indkøbsliste kan ibilleder når pakken kommer🙂 Products: pcs: Products: Item No.: Single price: Price: 5 x Kabelbinder mit Klett-Verschluss 1 Stück - black ZUUV-014 0.59 EUR* 2.95 EUR* 1 x Bitspower Kabelbinder Set 20 Stück 120mm - UV green ZUUV-020 3.50 EUR* 3.50 EUR* 1 x Lötkolben-Ständer, mit Schwamm-Ablage ZULK-010 3.90 EUR* 3.90 EUR* 3 x Ersatz-Schwamm für Lötstation ZULK-011 0.90 EUR* 2.70 EUR* 1 x Lötzinn ø 1,0mm 100g Rolle, bleifrei ZULK-014 17.90 EUR* 17.90 EUR* 1 x Befestigungssockel für Kabelbinder 4,5mm, black, 10Stk. ZUUV-026 0.90 EUR* 0.90 EUR* 1 x Sunbeam Molex Extractor Kit ZUWS-059 14.90 EUR* 14.90 EUR* 1 x Danger Den Fillport - black WAAU-123 8.90 EUR* 8.90 EUR* 6 x Bitspower Anschluss 1/4 Zoll auf 16/13mm - matt black WAAD-221 7.90 EUR* 47.40 EUR* 1 x Bitspower 1/4 Zoll Temperatur Sensor - matt black WAAD-234 6.90 EUR* 6.90 EUR* 4 x Bitspower Winkel 1/4 Zoll auf IG 1/4 Zoll - matt black drehbar WAAD-181 11.90 EUR* 47.60 EUR* 5 x Bitspower Verschlussstopfen 1/4 Zoll - matt black WAAD-185 2.90 EUR* 14.50 EUR* 1 x Kabelbinder Set 10 Stück 200mm - black ZUUV-027 1.90 EUR* 1.90 EUR* 1 x EK Water Blocks EK-FC470 GTX - Nickel WAEK-226 76.90 EUR* 76.90 EUR* 1 x EK Water Blocks EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced WAEK-249 42.90 EUR* 42.90 EUR* 1 x EK Water Blocks EK-FC470 GTX Backplate - black WAEK-240 20.90 EUR* 20.90 EUR* 1 x NZXT Sentry LXE external Touch-Screen Fan-Controller LULS-196 59.90 EUR* 59.90 EUR* 1 x EK Water Blocks EK-FB ASUS Crosshair 4 - Nickel WAEK-261 99.90 EUR* 99.90 EUR*
og med lidt held kan i få en liste igen imorgen 😲 😀
NZXT Beta EVO - Skulle bruge mig et billigt kabinet, til det nye system, og så skal jeg da også se om sådan en fætte til 450 kr kan håntere en gang vand.
#114 thumbs up har os selv købt en, venter den imorgen 🤣 min er en 80GB din? Ja og så har jeg lige installeret min nye Coolermaster silent pro gold 1200watts, den klappede relæet da jeg tændte på kontakten, jeg havede glemt at slukke på psuen 🤣 🤣
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 25-10-2010 21:47:37.
Er også 80GB og så kan der senere komme en ekstra til i Raid0 🙂
Får nok først min torsdag og så install i weekenden... skal nok blive sjovt, husk at hente drivere til den inden du vil installere på den og ta alle andre diske fra samtidig 🙂
Købte en Nokia 6700 Slide Purple i komplett's demo shop. Det var som sprit ny bortset fra sproget skulle ændres fra norsk til dansk 🙂 selv alt beskyttelsesfilter var der.
Afløser min Nokia 7310 Supernova med knækket tastatur og har kun en pink cover til at sætte på... det har jeg ikke lige lyst til 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 02-11-2010 22:56:07.
#126: Nej da, overhovedet ikke, jeg kan godt li mørkelilla og især når det er en metallic farve. Jeg synes sort, sølv, grå aluminium var for kedeligt og pink for meget, den blå var for vag og den neongrønne for gul 😛 Purple is Evil ❤
Gælder det kun hardware og HW relaterede ting, for har lige købt en cock sleeve som skal afprøves på konen en af dagene men den ved jeg sgu ikke lige om jeg vil smide billeder op af 🙂
Desværre er laseren ikke synlig i brug, hvilket er lidt ærgerligt, men der er da fedt at have en LiDAR styret robotstøvsuger, som faktisk gør et ok stykke arbejde 😀
(Zotag GeForce GTX570) (Fractal Design Define XL) (NZXT Forlængere: én 24pin, én 8pin, to 6+2pin pci-e og to Fractal Design 9Db fans)
Nyt GFX, lille julegave til.... tja, MIG 😀 og et dejligt stort Kabinet der har plads til det nye GFX, og så lidt til at hjælpe med at det kommer til at se godt ud og holde sig køligt og stille 🙂
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af HrCookie d. 15-12-2010 20:23:04.
I stedet for at sælge det gode gamle Asus M4N82D Deluxe samt Phenom II X6 1090T CPU'en og de 8GB Crucial BallistiX PC6400 CL4 ram til ingen penge besluttede jeg mig for at lave endnu en PC, men nu til stuen til at koble til plasma TV'et. for lidt casual gaming og div. film afspilninger. Jeg havde i forvejen CPU køleren men besluttede mig for en Silverstone 120mm hvid blæser til køleren (så det passer til kabinettet) til samt et Samsung DVD-drev, 500GB Seagate Barracuda 7200.12 harddisk, Corsair CX 500w psu og et Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB kort....kabinettet et Fractal Define R3 Arctic White er på vej.
#205: Du må lige skrive om din erfaring med de ram, overvejer dem nemlig kraftigt ....
#207: Hvor har du købt det bundkortet ? Overvejer nemlig om jeg skal købe det istedet for Gigabyte GA-H55N-USB3, som ellers også virker som et lækkert board.
Eneste jeg venter på for at komme igang er at Gainward opgiver længden på deres GTX560, og så priser på 2GB versionen. Så skal jeg se hvor kompakt man kan lave et stærkt system 🙂
#218: Eftersom er det er et casebuild ønsker jeg slet ikke det skal være så langt, også derfor at mit 5870 skal skiftes ud, det er ganske enkelt for stort 🙂 .
Men lige for at vise lidt som passer til tråden, så har jeg lige købt disse dele brugt inde på siden her.
#223 har ikke fået det smidt i endnu...Sidder i kbh og min main puter står i Vejen.. Så godt du købte det ene af ham og jeg tog så det sidste.. :yes: 😛
#231 Det er ikke så stort, det tager ca 700ml kun, men det er altid ret at have noget vand på lager 🤡 Så venter jeg kun på mit I5 bundkort og I5-2500K som gerne skulle kommer i morgen eller fredag, og så skal der leges :D
Ind til viddere rimeligt positiv oplevelse, dog havde jeg håbet at trackpadden fungerede li som på min gamle acer, hvor man ku benytte den som mus, uden at bruge knapperne under den.
Min er dog med rød, og på 1 mW. Men omtrent samme design. Min undskyldning er, at jeg skal være skolelærer - så en pegepind er altid godt at have på sig... nåja, og så elsker jeg at drille naboens katte der går rundt nede på parkeringspladsen 😛
Mine næste indkøb bliver nok noget i retningen af: iPad Sandy Bridge-laptop (evt. MacBook) el. fuldblods stationær.
Så må vi jo se om den studerende kan finde midlerne 🙂
#266 Det kabinet ser da nu ikke dårligt ud (indsæt savle smiley)
Nå kan da lige smide mine nye ting ind
Et EVGA GT560 vundet i en konkurence hos EVGA ❤ Kommer en af dagene (Er sendt)
En ombytning af mit P8p67 Deluxe til et Asus p8z68 Deluxe :yes:
Og en Corsair SSD Force SeriesT 3 120GB Som desværre skal retur til en bytter engang efter weekenden (Den skal da lige testet først 😛 )
Og så min nye bærbar (Købt for en lille måned siden) Asus G53SW Bundkort: ASUSTeK Computer Inc. G53SW CPU: Intel Core I7-2630QM 2-2.9GHz (Sandy Bridge) Grafikkort: Nvidia GeForce GTX460 1.5GB (Kan oc rimelig ❤ ) Skærm: 15,6'' 1920 x 1080 Ram: Hyundai Electronics 2x4GB DDR3-SDRAM PC3 1333 MHz HDD: Seagate 500GB 7200 RPM + Seagate 160GB (Backup) OS: Microsoft® Windows 7T Home Premium 64 Bit
Ja så blev der endelig råd til et større tv og en ny bærbar.. Ku se længere oppe i tråden at det kun er 1år siden jeg købte mit panasonic. Men 42" er blevet lidt for småt til stuen synes jeg, 😛
#269 Det skulle så vidt kun være folk som er uheldige.. Har selv en kammerat som købte dette tv for små 3 uger siden og synes ik man bemærker summen fra strømforsyning overhovedet.
Men om det kommer til at hyle med tiden aner jeg ik... 😉
går igang med at fjerne noget indmad i det kabinet så der bliver plads til min triple rad i fronten samt et kæmpe res indeni, dertil skal jeg helt sikkert have det her når det er færdigt http://www.youtube.com/watch?v...
for satan det er nice at se på :D
og mit klare plexi panel fra USA er blevet sendt idag :) alt for nice :D
Mange tak for at gøre mig nervøs. 😀 Okay tror bare dine venner har været uheldige. Har læst divs. forummer igennem og har slet ik fået den ide at det skulle være så slemt, som du for det til at lyde..
Projekt med stort P da den er rådden her der og alle vegne.
Om et års tid cirka kommer den til at stå med udbyggede skærme, bur, 13x8 fælge med sutter og en 1,6 liters motor med 150 hk så jeg er klar til at køre rally.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Rasmus66 d. 17-09-2011 23:32:06.
#304 Det tilbud kaldte på os. Vi har allerede en Torijo, og den er super god. Konen vil gerne have nogle flere, og jeg vil gerne have en iPad. Et perfekt match og så en lille julegave til os selv :yes:
Efter hva jeg har forstået så er det sån at desto hurtigere rammene er desto mere går det ud over timingen, hvilket jo er lidt øv, men da det bliver leveret ved væsenlig højere hastighed er det ikke så slemt #315..