I den prisklasse ville jeg gå efter noget 1156 og P55 Chipset. med en i5 750 og så nogen CL 7 ram, gfx er vi nok ude i noget 5850,460,460 eller 470 alt efter om du vil have lidt mindre grafik os så smide penge efter noget andet. og nå vi snakker omkring 6000 for selv pc'en ville jeg ikke bruge penge på SSD og så spare på andet. så heller gå efter noget Samsung F3.
Alternetriv ville være et AM3 setup med en 965BE cpu. og så cirka samme ram klasse og gfx.
Giver dig cirka 600-800 tilbage og da kabi koster 620 kr. skulle det går. har trukket skærmen fra,
Grunden til jeg syns du ikke skal smide penge efter en SDD er jeg syns det giver for lidt ekstra power til en gamer. du får lidt længere load tider i spil osv. men F3 er bestemt ikke nogen langsom HDD så skulle ikke betyde så meget.
AM3/965BE vil jeg ikke kaste mig ud i da jeg ikke kender noget til det. men skulle yder cirka det samme som i5 750.
Kan godt være der findes billigere bundkort men lige det billigste jeg hurtig kunne findes med 2 PCI-E hvor det kører om mudus x4. men kan være andre kender til bedre :)
Good luck !!!
PS.. Godt nok sørgeligt man ikke har andet at lave klokken halv 2 lørdag nat. :P men f### hvor er mit net langsom til at upload film til fjæsen ! ;P
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Jones9000 d. 24-07-2010 01:25:49.