Elitebruger
Tilføjet:
24-07-2010 20:47:18
Svar/Indlæg:
4536/104
Ok, overskriften er moske lige lovlig vild. Men here we go.
1. Fik min nye 1Tb hdd for en lille måned siden.
sætter den i som lager,. og alt køre fint i ca 1 uge. derefter begynder systemet at køre underligt , først clikker 1 af diskende vildt, og så var hele systemet sløvt og små crashede i nogle få spil.
Godt fandt problemet, min nye 1TB hdd var broken og skal til Rep.
Dette gir så self ingen mening med hvorfor resten af sys skulle være sløvt og opføre sig sært.
Her kommer så problemet og det sære.
1. Mit bundkort er begyndt nogle gange ikke at ku finde alle HDDs + BLueray drevet.
2. Får random bluescreens/freezeups/crashesh i spil
3. I starten var det kun i få spil, men det lader til at den er helt gal i alt nu.
Har forsøgt Geninstall, har købt en 150gb raptor der skulle virke, af en ven som nyt C: da jeg troede mit gamle C: var kaput også.
Har forsøgt anden bios på mobo.
Forsøgt uden OC
Forsøgt at nedclocke ram fra 1600 til 1066 (hvilket sjovt nok hjalp i 1-2 spil men ikke dem alle)
ram er rated 1600 7-7-7-24 1T 1,65v og jeg syntes jeg har forsøgt alt, men der er noget helt galt, jeg frygter at cpu eller noget enda ku være skadet atm, da fejlende ikke er nemme at give 1 ting skylden for, så enten er mobo + ram døde/døden nær, eller os er cpu , og eller cpu + 1 af de andre ting døde/døden nær.
Plz gi mig nogle tips osv jeg syntes jeg har prøvet alt.
Eneste jeg pt ikke har forsøgt er at tage nr 2 gfx ud og køre uden crossfire, men da det ikke er gfx errors osv så bør det vel ikke være det der er galt.
Mit system står i profilen, spørg hvis i vil vide mer.. Plz kom med forslag osv.. jeg er ved at gå fra forstanden her, og hvis jeg ikke finder fejlen 110% så ryger både mobo + 1TB hdd(ved jeg er broken) + ram til RMA.
Mvh Fearless A.
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af Sajmon d. 25-07-2010 00:14:34.