#9 Jeg kender godt til problematikken...
Dog fandt jeg ud af, da jeg selv skulle bestemme mig for telefon, at der var langt mellem sælgere der rent faktisk vidste hvad de snakkede om, når man troppede op hos TDC, Telenor og 3s butikker. Det virkede til at de fleste bare talte ud fra de reklamer der kørte for de forskellige telefoner.
Jeg fandt dog til sidst en forholdsvist fornuftig fyr i en TDC-butik, der kunne forklare mig om forskellene mellem Desire og Galaxy S, som valget stod mellem. (Hvorefter jeg gik over til 3 og købte Galaxy'en 🤡 )
Godt råd når du er i en "telefonbutik": spørg om forskellene mellem de telefoner du har i tankerne, ikke om hvad for en der er den bedste, til fx musik. På den måde kan du selv forholde dig til hvad der er vigtigt, samtidigt med at du hurtigt finder ud af om sælger rent faktisk ved hvad han/hun snakker om.
Jeg bestemte mig for Galaxy S, da det var den jeg følte at jeg kunne finde ud af at bruge hurtigst (jeg har ingen tidligere erfaring med android), i forhold til andre android-telefoner. Samtidigt med at skærmene på de andre telefoner virkede grå og triste efter jeg havde leget med Galaxy'en lidt tid.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kojs d. 27-07-2010 19:10:53.