Tror ikke der er mange bundkort som kan smides i et lille kabinet som uderstøtter socket 1366, men ret mig hvis jeg tager fejl.
Tror overclocking ligger rimelig lige, indtil man begynder at tage virkelig extrem køling, så ligger AMD vist lidt foran, men igen ret mig hvis jeg tager fejl :)
Hvis du kun skal bruge den til gaming er en 6 kerner cpu overkill. Det er den cpu som jeg har nok også for den sags skyld. En i5 750 burde sagtens klare det med overclocking.
Med hensyn til mit graffikkort så tror jeg ikke 5850 er aldrende overhovedet. Jeg kunne bare ikke få mig til til at købe et 5870 til 1000kr extra for så lidt extra ydelse ( Læst igennem test )
Og kabinettet kan jeg virkelig anbefale ! Det er seriøst lækkert, men mener det kan kan bruge socket 1156, så ved ikke om det er noget for dig.
Jeg ville bare ikke bruge +8000kr for et systeme med det nyeste af det nyeste. Spild af penge efter min mening, da udvirklingen går så hurtigt.
Tror det setup jeg har fået sat sammen kostede mig omkring 5000kr ( Med en blanding af brugte og nye dele, men ikke den store forskel for mig, så længe jeg har kvittering på de brugte dele )
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Grogak d. 27-07-2010 21:25:20.