Mystisk Amilo ERROR(Løst)

Diverse d.  29. juli. 2010, skrevet af cale
Vist: 692 gange.

cale

Enthusiast
Tilføjet:
29-07-2010 15:23:15
Svar/Indlæg:
108/5
Jeg har kigget på et familie medlems FS Amilo bærbar(smidudbar) og dennes problem er kryptisk...

Hvis jeg vil format C osv kører det hele fint indtil den kommer til "Windows installation skal genstarte din maskine" Så fryser den og manuel slukning er nødvendigt da den ellers bare står i 10 - 15 min og så ender med bsod.. det er ikke så godt taget i betragtning det er under en installation af OS..

Kryptikken:

Nå! Jeg blev lidt træt og hidsig af den her loop og på et tidspunkt(da der kom The Daily Show ❤ ) lå jeg så i sofaen med den uden strømstikket tilkoblet og sim sala bim.. Det kørte bare som det skulle..

Nu har jeg så fået smidt win7 på og diverse drivers osv. MEN - så snart strømstikket tilsluttes kan man ikke kører noget .exe og alt lan aktivitet stopper..
Det er jo surt at skulle aflevere hendes maskine tilbage med tilføjelsen.. jo den virker fint, så længe batteriet er ladt op inden opstart og du kører med strømstikket fra...

Jeg ville hører om der var nogle bud på dette og surprice me endelig for det her gad jeg godt at vide grunden til.

Info/Specs:

Amilo La1703 -> http://tiny.cc/u9od5

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af cale d. 30-07-2010 09:58:23.
Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2010 20:30:35
Svar/Indlæg:
8947/160
Et varmeproblem. Den kører højst sandsynligt 100% på cpu nør strømmen er sat til, og når strømmen ikke er sat til går den ned på halv kraft for at spare på batteriet. Derfor bliver den varmere MED lader end uden. Jeg ved ikke hvorvidt ram osv også kører ned i hastighed, men hvis de også kører "langsommere" kunne det også være dem. 😉

cale

Enthusiast
Tilføjet:
30-07-2010 10:01:21
Svar/Indlæg:
108/5
Du har til dels ret... Faldt over deres seneste BIOS update, og der stod at der var rettelser til netop cpu fan control efter opstart af hibernatblabla og efter jeg har flashet BIOS har den kørt som smurt.. Ganske lækkert og en typisk fejl fra min side..