Elitebruger
Tilføjet:
29-07-2010 20:49:44
Svar/Indlæg:
743/13
Hej HWT
Arbejdet holder lager oprydning, og jeg har i den forbindelse mulighed for at købe en "ny" bærbar. Jeg har sådan set en Thinkpad T400 lige nu, men den er jeg ikke interesseret i at beholde, når jeg stopper om en måneds tid. Desuden kan jeg få de andre maskiner til billigere penge.
Jeg har besluttet mig for at det enten skal være en X200s, eller X200 Tablet. Forskellen ligger i at X200s har 1440x900 opløsning, og X200 Tablet.. har 1280x800 opløsning, og er selvfølgelig tablet (hvilket også gør den tungere). Men jeg kan ikke blive enig med mig selv om merudgiften på 400 kr. for tablet maskinen er pengene værd, og om jeg får benyttet tablet funktionaliteten.
Jeg går på universitetet (og dermed til forelæsninger), og kan derfor godt se idéen i at kunne skrive noter på min computer, så jeg ikke skal have alt det papir til at flyde. Jeg har snakket med folk fra studiet der er glade for deres tablet computere, men jeg er endnu ikke overbevist, og vil derfor høre om andre har samme positive tilbagemeldinger omkring tablets.
Så derfor kom med input, TAK!