Hey. WoW-spørgsmål igen igen!

Spil d.  02. august. 2010, skrevet af Teresa
Vist: 864 gange.

Teresa

Moderator
Tilføjet:
02-08-2010 00:14:09
Svar/Indlæg:
2458/91
Hejsa... JEg håber i kan bære over mig med mine "newbie"-spørgsmål...

Til jer der ikke ved det, så er jeg ret så ny ang WoW og har kun spillet i få mdr. Min første karakter er så lige nået til level 80 og jeg har nu lidt spørgsmål!

1: Hvad så nu? Er det "bare" en uendelig jagt på bedre gear og Atheivements? 😴

2: Jeg har i dag som noget af det første købt bukserne: Pillars of might. Pissedyre, men fik at vide at de bare var det bedste af det bedste... Jeg gav 7200 gold for dem... Nogen der ved om jeg er blevet taget i røven? Jeg kunne ikke rigtigt google mig frem til om det var for dyrt... 🙂

3: Er det en god idé at købe dette dyre gear? Altså det er jo de sygeste priser der er på AH.... 😕

Jeg har kun prøvet 2 dungeons indtil videre... 1 hvor jeg blev skældt ud fordi jeg ikke kunne finde ud af det og 1 hvor min svoger spillede for mig for at prøve at vise mig hvordan det fungerede. Jeg har derfor ikke den store mulighed for at erhverve mig så meget gear den vej, da jeg det er noget jeg lige skal lære rigtigt... Det er svært når man er total ny... 🤡

Det er muligt der kommer lidt flere spørgsmål, min svoger i på ferie, så ham kan jeg ikke trække på den næste uges tid 😀

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Teresa d. 02-08-2010 00:17:06.
gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
02-08-2010 00:19:37
Svar/Indlæg:
5679/460
øvelse :)

start i det små .....pillars of might er vis jeg husker rigtig Tank bukser så du ka jo starte med 5 man heroic for at få emblems og så købe gear ...det er i dalaran ved vendor :)

jeg er selv stoppet med wow for et stykke tid siden :) men jeg started også en tank op og jeg var også "noob" i starten men øvelse og mere øvelse så endte jeg med at Tanke alt i ICC (Icecrown citadel)

Teresa

Moderator
Tilføjet:
02-08-2010 00:26:20
Svar/Indlæg:
2458/91
Hey Gandalf 🙂

Oki... Hmmm.. ja det er egentlig rigtigt ang tank. De har en armor på 3500... Men det var mest fordi de havde monster meget stamina og strenght jeg købte dem... plus 3 sockets bl.a.

Men jeg har jo egentlig ikke spec mig til tank... mere til dps... altså mere eller mindre kun retribution....

Egentlig så syntes jeg også at tank er lidt kedelig (sorry)... og det er også lidt sværere end dps hvor man bare skal slå uhæmmet...

Indtil videre så er resten af mit gear virkelig prut (som min svoger så pænt siger) så jeg skal have samlet guld (inden jeg hopper i heroic) til mere gear...

Dét dér gear i Dalaran.... er det så sådan... rigtig nice?

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Teresa d. 02-08-2010 00:28:24.

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
02-08-2010 00:27:53
Svar/Indlæg:
5679/460
ja og nej ...men Pillars of might er Tank bukser :) ...så vis du ik vil være tank er det spild af guld :)

og ja ret nice ....du skal over i det som du får fra Emblems fra Daily eller ICC

Teresa

Moderator
Tilføjet:
02-08-2010 00:30:05
Svar/Indlæg:
2458/91
Hmmm... pis.... 😕

Nå men, indtil videre kalder sengen... Så må jeg kigge på det i morgen...

Tak for hjælpen 🙂

blackdark114

Superbruger
Tilføjet:
02-08-2010 02:02:15
Svar/Indlæg:
212/3
Dungeons er efter min mening den nemmeste måde at få gear på 🙂
kan desværre ikke hjælpe med råd da jeg aldrig har haft en paladin forbi lvl 28

bare sådan af ren nysgerrighed... hvilken server spiller du på?

Teresa

Moderator
Tilføjet:
02-08-2010 10:11:50
Svar/Indlæg:
2458/91
Hej Blackdark..

Jeg spiller på Argent dawn.... 🙂

A-ziDe

Nørd
Tilføjet:
02-08-2010 22:31:09
Svar/Indlæg:
69/6
Har selv en paladin på tarren mill dog en holy pally... hvis du vil have hurtigt gear.. få noget tank gear og tank hcs du kommer i instance med det samme stort set