Vi har vel alle vore kæpheste, og min er dem der ikke er i stand til at placere en/et korrekt. Når jeg ser endnu en skrive en grafikkort, får jeg nærmest lyst til at sparke til vedkommende. I mit hoved bliver det til "scooterfjæs", fordi jeg en gang var dum nok til at lade mig lokke til at være admin på et stort scootersite, og rigtig mange af ungerne derinde skrev en hjul, et cylinder osv.
#12.. Nu du er i gang.. Kunne du så ikke få styr på hvilke ord der skrives sammen?
"Nu kommer i derover hvor i skal leve med slå fejl.."
"Slåfejl" tak 😉
Jeg er så ikke ligefrem verdensmester i at sætte kommaer, og har derfor sværere ved at forstå, at folk hidser sig vildt op over det. Sådan er de fleste af os så herligt dobbeltmoralske 😛
Jeg har fuld forståelse og megen sympati for Teresas udbrud, men er altså mere i den lejr der ikke tror på, at så mange er så dårlige til deres modersmål. I langt de fleste tilfælde tror jeg også, at den primære årsag til mundlort i stedet for meningsfulde sætninger, er simpel dovenskab. Samme gælder min aversion overfor grammatik. At sætte mig ind i reglerne for det skidt, ville kræve for meget af mig, ift. hvad jeg ville få ud af det.
NB: Det er rigtig dårlig stil, at begynde to på hinanden følgende afsnit med "jeg". Men sådan er jeg.. Pisse hamrende egocentreret 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 03-08-2010 17:35:20.