Til jer der er træt af lorte driver fra ATI til jeres HD5970, som ikke fungere ordentlig :'-( 😩 , så er her den bedste til dato, ATI Catalyst 10.4a Preview (beta versionen) :yes: :
Battlefield BC 2 er et dejlig spil som skal behandles ordentlig, men det bliver den kun med 10.4a, som desværre er næsten uopdrivelig, så derfor jeg har oploadet den til jer 😀 .
Til jer der spiller StarCraft II, så vil i se at med denne driver så køre det bedre end 10.7, men tilgengæld, skal i manuelt ind og tvinge x16 anti-alising under "3D" og "ALLE", fjern flueben og x16. Til f.eks Killing Floor skal fluebenet tilbage igen ellers lagger det 😕 .
Håber at i vil blive befriet for mange af problemerne med denne driver, for tro mig, jeg har prøvet alt og der er sgu altid et eller andet galt og det går mest ud over Battlefield BC 2 og det fortjener det ikke! 😛
PS: Jeg kan per erfaring ikke fortælle om 10.4a er løsningen til andre ATI kort eller multi-gpu opsæt, men det tror jeg, så længe det er et 5xxx-serie. Ellers kan i jo skifte til Nvidia, det overvejer jeg sgu end imellem... 😳
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af RX d. 03-08-2010 22:42:46.
Hvad så med Bad Company og spontane CTD's? Efter den seneste patch og muligvis nyere ATi driver, kører Bad Company elendigt - det hakker endda til tider ret groft på mit 5970. :(
Ati har desværre ramt sig lidt i foden med de nyeste drivere må man erkende, spillede ikk rigtigt bfbc2, men syntes ikk jeg havde problemer med mit hd5970 😳