#4 problemet ligger i at, så vidt jeg husker er næsten alle nyere gfx i bærbare, mobile cards, da de alm bruger for meget strøm og laver derved også for meget varme, blandt andet er et HD5850 til bærbare meget lig med et Alm. HD5770 kort.
der findes et par sider der har ydelses skema´er til mobile gfx og cpu´er.
Jeg tror du får mest ud af den bærbar med I7 og GTS250, ikke grundet gfx, men grundet den bedrer cpu, I7 er imo the way to go i bærbare, da det jo både er en 1,6ghz quard core, og en 2,8ghz dual core, hvorimod I5´eren vist max var 2,2 eller 2,4ghz dual core. Altså er I7´en noget hurtigere under alle omstændigheder. + fremtiden er Quard core og ikke dual.
derudover tror jeg ikke at DX11 vs DX10 er noget stort problem, da det oftest kræver lidt vildere hardware at køre i DX11 anyways, og det har du ikke rigtigt i en bærbar.
Så imo højere ydelse er langt bedrer end DX11 muligheden. specielt når man tænkler på at de fleste moderne gfx er cpu limited anyways.
#8 er du sikker på dette.. ???
så vidt jeg har læst mig frem til så er det yderst sjælendt at der blir brugt normale gfx mere, grundet det høje strøm forbrug og derved varme udledning.
Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Fearless Angel d. 04-08-2010 23:03:36.