Overclocker
Tilføjet:
12-08-2010 18:07:55
Svar/Indlæg:
25/14
Hey alle.
Min laptop er begyndt at crashe med en BSoD ca hvert 10. minut. Det er ikke den samme fejlmeddelelse den kommer med hver gang (dog typisk med BCCode 1e, c5, el lign).
Det er dog kun når det er winv7 X64 jeg har installeret på maskinen, at den gør det.
Det skal dog siges, at jeg har haft win7 x64 installeret i lang tid uden problemer, men nu er den så pludselig begyndt på det, hvilket undrer mig meget! Jeg har prøvet at formatere, opdatere alle drivere, opdatere via win update osv, men den bliver ved med at crashe med en BSoD hele tiden, hvilket er ved at drive mig til vanvid!!!
Nu har jeg så prøvet at formatere (igen igen igen), og denne gang installeret vista x86, hvilket har afhjulpet problemet, men da jeg synes vista er noget lort, og desuden helst vil køre x64 arkitektur, ville jeg blive helt utrolig glad, hvis jeg kunne få løst problemet, så jeg kunne komme til at køre win7 x64 uden problemer igen.
SÅ hvis nogen måske kunne komme med forslag til en løsning, vil jeg blive helt utrolig glad, da jeg er meget afhængig af, at min maskine kører godt :)
på forhånd tak.
Venlig hilsen
Klaus
laptop specs:
Model: DELL PRECISION M6400
Nuværende OS: Vista x86 (det er den født med)
CPU: Intel P8600
RAM: 4 Gigs.
GFX: nVidia Quadro FX 2700 M