#9: Nu havde jeg i min tidligere PC en Intel X25-M G2 80GB HD sammen med Windows 7hvor OS lå på, og jeg synes oprigtigt at det jeg oplever nu med min Vista installation er meget lig sådan som Win7 opførte sig på SSD'en mht respons ved almindelig "klikken rundt".
Jeg kunne sikkert nok få mit OS ned på 64GB SSD og så resten over på HDD'en. Det kræver bare kloningssoftware og en masse tid på at lave backup på spil og save games og så en masse nyinstallationer og patches etc... og så bliver selve ideen med HDD Boost SSD undermineret som jeg skriver. Jeg havde i tankerne om en 160GB SSD hvor jeg kunne klone OS med spil over, men sådan en løsning koster så også lige ca 3400,- og så er der "kun" 160GB. Det synes jeg stadig ikke, at SSD'er er det værd for.
#8/10: Ja jeg ved godt det ikke er "det nyeste", men jeg finder kun 3 anmeldelser af apperatet. 🙂
Men nu så jeg ingen der reelt nævnte eller omtalte Silverstone HDD Boost SSD på nogen andre danske HW sider end iTrends og det syntes jeg var synd, især da den kan løse et bestemt behov, som andre måske også deler.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 13-08-2010 10:58:07.