-> #0
"Er du sikker på, at vedkommende har afsendt?"
"Den dukker nok op."
"Den er på vej."
"Kan ikke se den i systemet... såeh..."
"Der findes brodne kar, overalt."
- sådan nogle svar har jeg fået fra dem.
Har haft en del helvedssager med PestDK, og de er ikke blevet klogere for hver gang jeg har haft kontakt med dem. Den værste var dog alligevel noget kompressorkøl (mener jeg) som forsvandt under mystiske omstændigheder. PestDK ville ikke dække det hele, så sælger (en fyr fra Maribo vistnok) pungede selv ud og tilbagebetalte nogle af pengene fra salget.
Det er fandenfuckemig trist, at private mennesker udviser bedre service end en virksomhed der tillader sig at starte ved kr. 75,- for noget de, med tydelighed, mestrer lige så godt som en vis Saiot havde chancer for at vinde en stavekonkurrence.
Deres, såkaldte, "service" er under al kritik og når argumentet kommer: "Tænk på hvor mange pakker vi håndterer hver dag..." - ser jeg rødt.
Jeg føler med dig og kan vist kun råde dig til at være 112 % sikker i din sag (vedkommende kunne jo have "glemt" at sende). Men ellers, hold dem i et jerngreb og lad være med at vige. Det er sommetider sket, at pakken er dukket op igen... på mystisk vis.
- det er faktisk sket et par gange, at pakken er dukket op igen 😐
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af NoNig d. 13-08-2010 12:29:19.