Logitech diNovo Edge

Diverse d.  13. august. 2010, skrevet af Pioneer2k
Vist: 548 gange.

Pioneer2k

Superbruger
Tilføjet:
13-08-2010 17:22:28
Svar/Indlæg:
870/45
Hej alle

Jeg overvejer at købe et Logitech diNovo edge til mit mediecenter, da jeg godt kunne tænke mig at slippe for en mus og have et lækkert tastatur. Jeg har læst testen her på HWT.dk og det lyder jo til, at det bare er rigtigt godt hele vejen i gennem.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre det fra nogen der at prøvet at bruge det, eller nogen som selv har det.
Jeg tænker primært på den pad som fungerer som mus. Er den fin nok at bruge, og fungerer den i det hele taget som en alm mus (jeg mener princippet) eller er det på en helt andet måde?

Mvh Allan / pioneer2k
aNker

Superbruger
Tilføjet:
13-08-2010 17:33:58
Svar/Indlæg:
740/37
Jeg har tastaturet, og det føles super lækkert..
Touchpad'en fungere som en touchpad på en bærbar nu gør.. den er ganske nem at navigere rundt med..

Skal dog sige at mit er begyndt at lave nogle små fuck-ups en gang i mellem, hvor jeg bliver nød til at tænde og slukke for det 😕
Men kan ikke sige om det er et generelt problem..

Pioneer2k

Superbruger
Tilføjet:
13-08-2010 18:41:53
Svar/Indlæg:
870/45
Ok det er jeg glad for at høre.

Hvordan problemer mener du, og hvor gammelt er det?

Mvh Allan

aNker

Superbruger
Tilføjet:
13-08-2010 19:46:59
Svar/Indlæg:
740/37
Det er ca 1 år gammelt. Det der relativt ofte (et par gange om ugen) sker er at tastaturet stopper med at reagere.. hvor jeg så skal slukke det en gang for at få det til at virke igen.

Pioneer2k

Superbruger
Tilføjet:
13-08-2010 20:25:54
Svar/Indlæg:
870/45
Hmm ok...

Har du hørt om andre der har haft samme problem?

Jeg må bare tilstå, at det er super fedt at se på, og så vil det passe helt ideelt til min media center som jeg skal til at have bygget nu her.

Mvh Allan / pioneer2k

Zorba

Superbruger
Tilføjet:
13-08-2010 20:47:06
Svar/Indlæg:
1142/59
diNovo Edge har en del problemer med SetPoint, hvor du får underlige fejl såsom at forbindelsen ryger lige efter Windows logon. Hvis du derfor kører uden SetPoint, så fungerer det faktisk rigtig godt, men så kan du typisk ikke justere taster som du gerne vil. Jeg synes nu også at malingen på tasterne er lidt for ringe lavet, da dette er det første tastatur jeg har haft, hvor malingen rent faktisk er begyndt at gå af efter 2 år. Jeg havde deres MX5000 kombisæt i 4 år uden at malingen begyndte at ryge af, dog gik musen desværre i stykker i det sæt.

Hvad angår den generelle kvalitet, så er det meget veludført. De skal bare lige lære at fikse SetPoint så det virker og evt. lige ofre 2 kr. mere på malingen til tasterne. Mit næste bliver nok deres Illuminated tastatur, men nu må jeg lige se.

kasper2

Elitebruger
Tilføjet:
13-08-2010 21:04:12
Svar/Indlæg:
996/49
har også været super glad for min dinovo edge, har slet ikke haft problemer med den.. men den er kommet hen til stationæren nu, og så prøver jeg en dinovo mini i stedet, som jeg egentlig også er blevet rigtig glad for til mediecenteret;)

Pioneer2k

Superbruger
Tilføjet:
13-08-2010 21:48:15
Svar/Indlæg:
870/45
Jeg tror bare jeg satser og køber den. Det bliver jo trods alt ikke min primære station, og jeg skal ikke skrive en 300 siders bog på det 🙂

Det er kun til lidt google, youtube, film og mp3 på tv'et.

Mange tak for svarene alle sammen

Mvh Allan / pioneer2k