Kunne godt tænke mig at høre personlige meninger om overstående kort, sat op mod hinanden. Jeg skal til at samle selv, og overvejer derfor hvilket af disse kort der skal smides i min maskine.
Det bliver en i5-760 processer Nogle stære 1600 mhz ram osv.
Hvad ville performe bedst? Jeg har set nogle test med GTX 460 SLI mod HD5850 CrossfireX Dette er et eksempel bare med HD5870 Kort hvor 2 x 460'ere Generelt giver mest bang for the buck hvis i spørger mig!
Hvis jeg siger at jeg regner med at smide 1 kort i fra start og derefter upgrade med et til af samme kort. Hvad ville i så vælge, Jeg tænker ikke så meget prismæssigt, men mest mht. ydelsen.
Jeg vil meget gerne høre jeres personlige meninger, og hvis i har nogle test der viser noget andet må i skam gerne linke =)
PhysX er en software-teknologi udviklet af NVIDIA, der bruger GPU'en til at udregne ekstrem virkelighedstro fysiske effekter. Derfor er det kun NVIDIA-GPU'er der (officielt) understøtter den. Gennem tiden, den har været fremme, har den givet lidt, men vigtigt, eyecandy til spil som Mirrors Edge og Batman Arkham Asylum. Det er især ting som væsker, stof/tøj og røg/damp PhysX udregner.
#0 Har lige hjulpet en ven med at bygge en 12k computer. Valget falgt på 2 x GTX 460, da de er 1000 kroner billigere end sådan noget som GTX 480 og 5970 og der er virkelig performance for pengene.
GTX 460 skulle følge liiige efter røven på 5850, og SLI skulle skalere bedre end crossfire. Derfor vil to stk. GTX 460 være billigere end 2 stk. 5850, og stadig ligeså godt, hvis ikke bedre i nogle situationer.