Jeg vil jo gerne have netop den løsning der ligger i at man lovligt kan leje film og streame dem i HD kvalitet direkte til sin skærm i stuen, samt køre XBMC / Boxee mm.
Den skal ikke have et CD/DVD etc. drev, den skal fylde mindst muligt, larme mindst muligt, ikke køre Windows, bruge mindst muligt strøm, have hdd man kan lagre medier på, være fjernbetjent, have HDMI, den skal kunne startes op og virke inden for få sekunder... Og så kan jeg ikke lige finde på mere nu :)
Jeg har allerede en X360 og den tjener ikke tilnærmelsesvis det formål jeg søger, jeg har også adskillige Xbox Classic med XBMC på men vil ud i en mindre støjende løsning, samt mindre strømforbrug. - Men stadig til dato den gamle Xbox der slår samtligt jeg har set på markedet når den ellers er mod'ed med XBMC.
WD TV Live er en umiddelbar lækker løsning, men kan dog langt fra det jeg søger, desværre. - XBMC er sgu et must for ethvert mediecenter når man først har haft det!
Jeg går videre i min søgning, og skal nok inden ugen er omme have fundet min løsning!