-> #22
Jeg tror også at selv mad-, vin- og havenørder vil være uenige med visse "eksperter" indenfor disse områder.
Et godt eksempel er en vinmand der står i en Føtex ikke langt fra hvor jeg bor. Min kæreste er helt pjattet med hans ekspertise og gode råd. Nu er jeg ikke ekspert i vin, eller så meget andet, men hvis der er noget jeg har forstand på, så er det at fyre bullshit- og røverhistorier af.
Og efter at have smagt et par af hans "anbefalinger" står det mig klart, at er god til at fortælle historier som folk er villige til at tro på.
Han er en rar gammel mand, ingen tvivl om det, og han ved også meget om vin. Men "ekspert"? Jeg tillader mig at tvivle.
Min pointe er bare, at der findes ikke mennesker der ved alt, på hver sin side af kasseapperatet - og de få gange det sker, er det også meget sjovt.
Men i størstedelen af tilfældene, så er det sælgeren som har mest viden på området. Hvis ikke, så er han bare en god sælger.
Jeg kan stadigvæk ikke se hvad ekspertpanelet gør forkert, ud over at stave "lys" som "lyd". Det må jo næsten være en slåfejl, for guder e forbyde at der findes folk som har problemer med at stave.
I har ret i, at man ikke skal kalde sig for "eksperter", hvis man ikke har det endegyldige svar på alle tekniske spørgsmål... Men, er det noget HwT selv kan klare?
Der er altid uenighed, nørder imellem. Om så svaret er -100 % forkert eller 99 % korrekt. Hvor mange mennesker lægger ikke sine surtoptjente sparepenge i "vores" hænder?
Har vi altid det rigtige svar, på alle spørgsmål, leveret på en måde så vi er 100 % sikre på, at modtageren har forstået det?
-> #24
Det gør jeg faktisk stadigvæk, en arbejdsskade vel...
Men jeg ved også, at de færreste mennesker indrømmer når der er noget de ikke fatter. Ikke kun som sælger, men også mange andre steder jeg har arbejdet.
Kan du sige dig fri for, aldrig nogensinde at have vedkendt, at det vedkommende sagde var volapyk?
Har du ikke bare, en enkelt gang eller to, bare nikket og sagt "ja ok, det kan jeg godt se" til trods for, at du ikke engang anede hvad klokken var?
Hvis ikke, så er du det perfekte væsen og tjener som et lysende eksempel på, hvordan vi alle kan blive et bedre menneske og gøre Verden til et bedre sted at være.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 17-08-2010 23:41:02.