En fra Vennen.
Bruger krav 1.
En meget bekymret mor, skal have det ulitmative PC til sin søn, som spiller. Han spiller lige nu CS og WOW, lige om lidt spiller han alt det andet som de andre drenge på hans alder spiller.
Bruger krav 2
PC skal være som den er de næste år, ikke noget med den skal skilles ad, og ting og sager skiftes ud i en uendelighed, til opgraderinger. så alt skal være i boksen fra start.
Bruger krav 3
Købet af komputeren skal ske som når man køber en radio elelr et TV, som almindlig Hr og Fru DK. så alle nørderier og tiltag i den retning er uønskelige.
Bruger krav 4
Kvalitet frem for kvantitet, men uden at der ikke er hvad der sakl til. spareløsninger er ikke ønskelige tingene skal være i orden fra dag 1.
Bruger krav 5
Lad være med at beskrive bits og bytes, det er fuldstænidigt irellevant i dette scenarie, ligesom religion og holdninger til dimser og dutter, kun forvirrer.
Det er hvad drengen skal have, og hvad hans oplevelse vil være der er det vigtige.
Jeg har anbefalet Alienware, på baggrund af ovenstående, ud fra min egen mening og kendskab til både den enligemor, hende dreng og min egen livslange erfaring med IT hardware, Alienware maskinen er tillige blevet anbefalet af en CS gamer på internationalt klan nivau sam WOW gamer på internationalt guild nivau. ud fra ovenstående også.
Så det var lige min mening 😎