Graitis Hundehvalpe 8 stk

Hyggehjørnet d.  18. august. 2010, skrevet af Sjakalen
Vist: 1256 gange.

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 09:57:06
Svar/Indlæg:
1978/216
Ved godt det ikke handler om hardware. men vigtig alligevel

Skal disse hvalpe aflives?
De otte hvalpe blev i går fundet i en papkasse i en garage i Hundested. På fredag klokken 13 bliver de aflivet, hvis ikke ejer eller andre vil overtage dem

Kilde: http://ekstrabladet.dk/nyheder...

http://ekstrabladet.dk/nyheder...
hifreak

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 10:30:01
Svar/Indlæg:
89/10
Problemet er nok at de er af den ulovlige race, som er blevet vedtaget af vores kære politikere, som egentlig ikke ved hvad de snakker :no:

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 10:52:20
Svar/Indlæg:
1471/40
Skal vi nu til at tude, hver gang nogle overflødige hundehvalpe bliver efterladt?
#1 Hvorfor skyde efter vores udmærkede regering og ikke de fjolser der har efterladt hvalpene?

Jones9000

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 10:54:37
Svar/Indlæg:
817/109
#2 i hear you brother !! :P

ved ikke om jeg er den eneste der syns det med mundkurven er den eneste fejl. da de nu ser komplet sindsyge ud.. :P

ezaiM

Overclocker
Tilføjet:
18-08-2010 10:58:20
Svar/Indlæg:
447/11
#3 muligt, men vi, og vores hunde bliver da ikke bidt.

yaryar

Overclocker
Tilføjet:
18-08-2010 11:37:37
Svar/Indlæg:
174/16
Forstår ikke det er så svært at aksepterer regeringens tiltag omkring "især" muskelhunde.

"fordi man købe en lotto kuppon er det ikke sikkert man vinder, men chansen er der."

det samme gør sig gældende med muskel hunde

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 11:48:34
Svar/Indlæg:
7765/230
sagt før og siger det igen:tåbelig lov... syntes også man så skulle forbyde gravhunde, spørg bare slotsgarden om ikke de små sataner bider af helvede til...Aldrig selv blevet bidt af en stor hund, men mange gange af små latterlige møgkøtere... 😎

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:02:54
Svar/Indlæg:
1471/40
Mon ikke der er forskel på at blive bidt af Prins Henriks gravhund og så en "muskelhund" 😎

De såkaldte muskelhunde er direkte avlet efter agressiv adfærd, det er små hunde mig bekendt ikke.

noaim

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:09:14
Svar/Indlæg:
2155/123
De små hunde er de aggrasiveste hunde så det passer ikke helt. Muskelhunde er gode hunde og såda noget, men så snart det siger klik i hovedet på dem så er de ikke til at styre.

Men det har lige så meet med ejen at gøre som med selve hunden.

Kender en som har en muskelhund, den har ikke rørt et menneste i 15 år og gør bare som ejen siger. den vil ikke engang gå tur hvis ejen ikke er med. Og den henter avisen om morgenen og sådan så den påstand passer ikke helt!

Hadder selv mega meget hunde, men der er altså nogle der godt kan ......

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:15:29
Svar/Indlæg:
7765/230
ja og der gør sikkert også mindre ondt at blive bidt af en rotte end en gravhund, men det er jo ikke ensbetydende med at vi finder det ok at blive bidt af rotter.. 😛

havde hans latterlige højheds køter bidt mig 2 gange havde jeg fanme forlangt den aflivet.. :yes:

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 18-08-2010 12:17:24.

busser

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:16:59
Svar/Indlæg:
1626/507
Det siger jo bare at de folk som kan finde på at få sådan nogle sindsyge hunde igen ikke kan finde på at holde en hund,,,,hvad sker der,,,,så siger folk godt nok at det er ejeren som bestemmer hundes ædfær, problemet er bare at der er brian typen som synes de hunde er seje og ikke ved en skid hvordan hunde skal opdrages 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 18-08-2010 12:26:26.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:21:44
Svar/Indlæg:
7765/230
det er jo ikke hundene der er sindsyge, men ejerne som ender med at gøre den syge i hovedet... Dem der har ordentlige ejere er fantastiske hunde, men desværre aldrig dem du hører om, men kun Brian hundene..

Benjih

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:26:54
Svar/Indlæg:
639/57
kan kun tilslutte mig crankyrabbit 😉

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:32:38
Svar/Indlæg:
1471/40
Den potentielle fare som en "muskelhund" udgør er mangefold større end den fare en lille hund udgør. Det er en risiko som let kan elimineres ved hjælp af en simpel lov.

At argumentere med at det ikke er hunden men ejeren der er problemet holder IMHO ikke. Håndvåben slår mig bekendt ingen ihjel, der skal trykkes på aftrækkeren først, skal de også tillades?

Det er ganske få hunde der er såkaldte "brugshunde", alle andre hunde bliver holdt af terapeutiske grunde - Ergo er der intet belæg for at tillade de agressive og farlige typer.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af OverLorD d. 18-08-2010 12:33:45.

noaim

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:33:39
Svar/Indlæg:
2155/123
#13 okay seje

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:34:56
Svar/Indlæg:
1471/40
Jeg er ikke sej, faktisk er jeg ret mør 🤣

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:38:09
Svar/Indlæg:
7765/230
ja stod det til mig skal håndvåben også tillades, jo før des bedre.. så kan jeg selv henrette den næste gravkøter der bider mig så fin ide.. 🤣 🤣

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 12:45:19
Svar/Indlæg:
3332/33
Overlord:

Hvis du holder på at, fordi muskelhunde har et potentiale for at være farligere og at de er blevet avlet til formålet, skulle vi så ikke også indføre en lov om at folk ikke må træne sig sygt stærke og pumpede ?

Det giver jo dem potentiale til at slå folk ihjel også, samt evt. at blive mere aggressive. (Ikke pga. de træner, men pga. at de VED PSYKISK at de er store og seje.)

Just saying.

Ved godt der er forskel på det de to ting, men nu fik du selv drejet den over på at det handlede om potentialet.

Og som det er blevet sagt mange gange før: så er hunde ligeså forskellige som mennesker. Race er ikke lige personlighed.

Så har du en ejer som FORSTÅR at opdrage hunden med måde, så har du også en hund som opfører sig ordentlig. Altså, hvis hunden så meget som snerrer af et egern, så sæt den på plads og gør det fra den er hvalp.

boyboy

Nørd
Tilføjet:
18-08-2010 12:51:08
Svar/Indlæg:
47/6
Jøsses...

Det er ganske enkelt sådan at muskelhunde appelerer til unge mænd og kvinder. desværre ofte "weekendnarkomaner", fordi de netop er muskelhunde og fordi der er gået "mode" i at eje en sådan så man fremstår beskyttet mod alverdens farligheder. Syge grunde til at have hund dog!

Hundende bliver ofte ikke trænet som de skal og meget ofte ikke passet som de skal heller. Det er selvfølgelig ikke hundene i sig selv den er gal med, men ejerne - det er klart!

Men når man skal gardere sig mod sådanne racer, ja så er den mest omfattende løsning et totalt forbud - og gudskelov for det! De fleste med børn tænker nok sådan!

Min søns skolekammerat blev skambidt af en Staffordshire Terrier forrige år, og jeg kan kun sige at skulle min søn være så uheldig som ham, så havde jeg ganske enkelt bidt hovedet af både hunden og ejeren. Også i det tilfælde var der tale om både muskelmand og muskelhund, altså begge individer der er i stand til at slå hjernen HELT fra og gå i kulsort mode.

Man skal ikke forsvare fordi man har en selv, man skal forstå alle aspekterne i det - og når man gør det, ja så er det forhåbentligt et enslydende svar:

Lad os komme af med de hunde!

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 13:00:48
Svar/Indlæg:
1471/40
Godt argument 😀
Vil dog godt tillade mig at skelne mellem hunde og mennesker. En hund er et umælende dyr, mennesker er; ja mennesker 😉 Generelt er jeg meget mod forbud og love mod alt, i dette tilfælde syntes jeg dog det er berettiget.

Muskelhundene i kombination med nogle af ejerne er en farlig cocktail, da vi ikke lige sådan slipper af med ejerne, er det vel på plads at forbyde hundene? "Barske Brian" og hans brintoveriltede veninde nede fra tanken, kan vel anskaffe sig en pudel eller en undulat, hvis de mangler indhold i livet.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af OverLorD d. 18-08-2010 13:03:04.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 13:17:26
Svar/Indlæg:
3332/33
Mennesker kan være ligeså uforudsigelige som hunde. Og i mange tilfælde, vil jeg endda mene mere. For du kan stå ikke og forvente noget og i næste øjeblik får de ven en flaske i hovedet, af netop denne type der er lidt stor, ligner en kriminel og hænger ud med folk der har været inde og sidde.

Jeg har bare virkelig svært ved at sætte et stempel på nogle bestemte racer, og kalde dem muskelhunde. De kan sagtens være avlet til at slåsse mod tyre.

Men det er ikke lig, at sådan er de. For det kræver jo træning at få en ordentlig muskelhund ud af sådan noget som boyboy nævner, en Staffordshire Terrier.
Fysisk såvel som psykisk.

Hvis ejeren lader hunden få dens vilje og lader den tro at den er en helvedes karl som kan gøre hvad der passer den, jamen så er det jo ikke underligt, hvis den en dag hopper på et barn, der tror at hunden kan klappes.
Og sådan har vi det jo også lidt med mennesker -> dem uden opdragelse er som regelt problemerne.

Som jeg var lidt inde på, så kræver det da noget træning.
Vores familiehund, som også er jagthund, burde da nok kunne rive en mand til blods i ligeså høj grad som det folk kalder en "muskelhund". Men brokker folk sig over jagthunde ? Nej.

Selvom de har et ganske naturligt instinkt der hedder "dræb" og de er i super form til at kunne indhente vildt (eller nemt en fuldvoksen mand), så gør de det jo ikke.

De er blide dyr, når de er i nærheden af mennesker, og det er da fordi at der er styr på dem. De er blevet opdraget ordentlig, istedet for at sidde i en lukket lejlighed og blive syge i hovederne , fordi deres ejer er en muskuløs gorilla, der ikke laver andet end at ryge hash og fucke ting op.

De hunde som er avlet til at slåsse mod tyre, kan være ligeå gode familiehunde som alle andre. De behøver ikke stemples. For bliver der holdt styr på lortet, så burde der heller ikke være problemer. (Undtagelser KAN forekomme)

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 13:35:05
Svar/Indlæg:
7765/230
#20.
Der jo også andre der ser det som kaldes muskelhunde for kærlige familie hunde, men er det en idiot der har hunden kan man jo gøre en hvilken som helst race til en dræber..
#18..
ikke hunden men ejeren der er noget galt med.

"The American Temperament Test Society conducts tests every year on thousands of dogs to determine the soundness of their temperament. The American Staffordshire Terrier routinely ranks well above many "popular" breeds such as the Beagle, Collie, Doberman Pinscher and the Cocker Spaniel.[5] This is a very intelligent, human-oriented, active dog and an affectionate family pet. Over the past 50 years, careful breeding has produced this friendly, trustworthy dog. One of the characteristics that most owners and breeders talked and look for particular in this breed is gameness. Gameness refers to perseverance, spirited, readiness of a dog to accomplish a given task."

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 18-08-2010 13:38:44.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 13:48:39
Svar/Indlæg:
3332/33
#21 Præcis det jeg mener.

Altså, det her forbud mod "muskelhunde" er jo at sige "Vi gider ikke have denne race i landet, de bider folk, fordi det er de avlet til !".
Fyldt med fordomme som er noget værre vås.

Well, hvor tit har man ikke hørt: "De satans polakkere har stjålet igen nu!" eller "Årh nej, de somaliere har igen slået en ung fyr ned!".

Jeg kan da nævne Collar herinde fra, som røg en tur på skadestuen, efter næsten at være blevet stukket ihjel, af en flok somaliere.

Forbudet mod de her hunde, svarer jo lidt til at sige "Nej, vi tager ikke polakker og somaliere ind, de stjæler og myrder, fordi det er de vandt til fra deres kultur !"

Men sådan noget er jo racistisk, så uha uha. Det er jo langt fra alle udlændinge som gør sådan noget. Igen, hvis de kommer på rette bane (i det rigtige miljø) så skal det nok gå fint.

Hvis nogen synes det er en grov sammenligning, så tænk lige over det. For den eneste forskel er at hunde ikke har rettigheder og derfor kan vi ikke kalde det racisme.

Søndergård

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:06:55
Svar/Indlæg:
333/30
Har i set den hjernemæssige forskel (volume) på fx. en kamphund og en golden retriever?

Alle "kamphunde" bør, og er korrekt blevet, forbudt i Danmark og alle andre lande.

Der er ganske enkelt ingen grund til at have sådan en hund!

Sjakalen

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:09:01
Svar/Indlæg:
1978/216
#23 Helt enig!!

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:26:54
Svar/Indlæg:
8947/160
23# Også helt enig, ingen grund til at beholde de hunde der i den grad kan tænde af og er i stand til at lemlæste og dræbe. Kan huske et station 2 program der var engang hvor man så en kamphund gå amok, først efter 17-18 skud, de sidste 2 i hovedet lagde hunden sig. de første 13-14 skud opdagede den ikke engang, den var simpelthen i en anden verden af vildskab/blodrus.!! :no:

busser

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:27:45
Svar/Indlæg:
1626/507
Tenkin
problemet er jo med de hunde at når de går amok, går det vildt til sige, og når et menneske har en hund, så har det ansvaret,,,,og hvis et menneske laver noget galt så har det ansvaret....men hvis du havde en datter som var blevet skambidt, eller en lille hund som er blevet revet i små stykker, for de stopper jo føres når bytter er i 100 stykker hahahha seriøs det er forskeller på deres måde at være på, end en anden hund som bidder.....,bare hvad jeg har læst,,, men som jeg ser det, har vi frihed i danmark, og vi har fået den frihed at at havde disse hunde, men vi kan jo ikke styrrer det,,,,en hund er en hund og ik andet så derfor skal vi have ret til at have det sikkert,,,har selv boet på grønland og haft en hund deroppe,,,,de er sindsyge..og vilde, med det skal de jo være for at være stærke,,,,og der ved de hvem master er, og der skal de behandles som vilde hunde, og slet ikke som brian som har set MTV og det ser sejt ud at gå ned igennem gaden med en hund at de typer,,,,når slutter herfra. 🙂
Men hvis der er nogle som skal have skylden for alt det, så er det brian du skal gå efter Tenkin,,,,,,,,,,,for det er ham som har lavet rod i den. og ikke hundene eller hvad folk mener og siger,,,

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 18-08-2010 14:29:47.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:34:08
Svar/Indlæg:
3332/33
#26 Hvis du læser hvad jeg skriver, så burde du også tydeligt kunne se at det er Brian jeg er efter, og ikke hunden. 😉

Men om hunden skambider et barn i 100 stykker, eller om den knækker halsen på barnet... = død.

Så jeg ser stadig ingen forskel, selvom du har en god pointe.

#25 Adrenelin kan gøre meget, blandt andet kan du skyde hjertet ud på et rådyr og det kan stadig løbe videre... Så ja ? Det er jo ikke kun disse hunderacer der har det sådan.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tenkin d. 18-08-2010 14:36:22.

busser

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:35:30
Svar/Indlæg:
1626/507
sorry der, jeg mente hvad folk mener generalt 🙂 derfor må man taget et legetøj væk fra alle mennesker, efter som vi mennesker ikke kan styrer det, og udnytter det.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af busser d. 18-08-2010 14:36:20.

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:38:40
Svar/Indlæg:
8947/160
26# Lige det med slædehunde...Der var engang en nordmand der havde været en del år på svalbard, han havde så taget sine 2 bedste hunde med til oslo efter endt ophold. Kort efter han er kommet hjem er han ude at lufte/løbe med sine hunde, han på cykel og hundende i galop gennem en stor hyggelig park i oslo. Nå, på et tidspunkt møder de en ældre dame med en lille puddel der straks begynder at gø som en i helvede, manden bliver derefter revet af sin cykel og det siger wrooow, vuf piv, hyl, og derefter står den gamle dame tilbage med en blodig trævlet hundesnor som eneste minde om lille fido 😲 De 2 store slædehunde havde simpelthen revet den i småstykker og nappet den som eftermiddagsmad. Det var så en lille historie om hvordan naturen er indrettet, om om hvorfor 2 ægte slædehunde ikke hører hjemme i et bymiljø med små pudler og gamle damer. 😛 😉

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:40:18
Svar/Indlæg:
3332/33
#28 Jeg synes bare det er lidt ligesom våben. De er jo ikke farlige i sig selv, men giver du det til den forkerte mand, så slår han alt ihjel.

Der er jo forskel på om det er en erfaren jæger, soldat, politimand eller om det er en ung knøs, som ryger hash og tager stoffer, der tror han er sej og har magt med hans gøb.

På samme måde med hunden, indenfor kontrollerede forhold, så er det i orden at have en hund der i princippet nemt kunne slagte løs. Men når det er retarderede spader, som tror det er smart at have en kamphund, så går det jo galt.

busser

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 14:48:15
Svar/Indlæg:
1626/507
det er det jeg mener med slæde hunde at der er man godt klar over hvad de kan og ikke skal bruges til 🙂 og slet ikke noget man skal have i byer.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 15:14:56
Svar/Indlæg:
2576/125
Generelt er de her hunde avlet til et bestemt formål ligesom så mange andre hunde. det gør dem derfor bedre til lige netop den ting de er avlet til. I det her tilfælde kamp, og i princippet er der ingen her i landet, der har brug for kamphunde. Men bare fordi den er avlet til at være kamphund gør den jo ikke dårligere til så meget andet. Det folk glemmer når vi snakker om hunde er at de har et naturgen i sig fra tidernes morgen, da de hed ulve. Dette er et faktum man ikke kan komme udenom. Derfor er en "ikke-kamphund" ligeså farlig som en "kamphund". Det er det folk skal kunne forstå. Alle hunde kan tænde af. Selv små gravhunde, som generelt er nogle arrige bisser, fordi de tror de er større end de er. Lige for at komme ind på prins Henriks hund, så skulle den være aflivet første gang den bed en ligesom alle andre hunde skal aflives hvis de bider. Og så er jeg ligeglad med hvor stor eller lille hunden er. Nå tilbage til emnet. Vi har selv en dejlig stor Grand Danois herhjemme, og de er virkelig en kælen og rar familie hund. Lige så god som den er stor. Men hvis den en dag skulle tænde af så gud nåde og trøste den der bliver overfaldet. Jeg er selv 194 høj og hvis den står på bagbenene er den lige så høj, bare så dem der ikke kende den ved hvor stor den er. Den er på ingen måde kamphund, men den kan udrette den samme skade som en kamphund. Det samme kan en anden familie hund, Golden Retrieveren.
Så mit spørgsmål til jer er om vi skal afskaffe alle hunde som har et poteniale for at skade andre eller skal vi tage os af de kedelige hunde ejere? For mig virker det som en populistisk vedtaget lov fra regeringen, fordi den har valgt at tage den lette vej og det som bøblen vil have. Det kan godt være at denne lov virke ubetydelig, men vi er ved at udvikle os til et forbuds land, og det her er endnu en sten på vejen.

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 15:20:19
Svar/Indlæg:
8947/160
31# Det vidste ham nordmanden åbenbart ikke. De slædehunde havde garanteret aldrig set sådan et lækkert lille puddelbolsje. Så de har bare set det som en madpakke med lyse krøller 😲 😉

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 16:52:49
Svar/Indlæg:
20170/383

man kan godt høre du ikke rigtigt har erfaring med dyr generelt.

Der er kæmpe stor forskel på hvordan forkellige racer er indrettet mentalt. Om det så er hunde, køer, grise, heste osv..

Og via avl har man så fået det ud af diverse muskelhunde som man gerne ville have.

Det samme gør sig jo også gældende med andre hunderacer, som fx en grønlandsk slædehund.

Sikke da noget pladder.
En grand danois er ganske vist en stor hund. Men den er jo avlet til et eneste formål, at være stor og se pæn ud. Ved godt at de havde et andet formål tidligere.

En kamphund er avlet til noget helt andet, nemlig som det bliver skrevet tidligere, kamp. Så tror du ikke der er en forskel ? Det tror jeg nok der er.

så jo, jeg ville 100 gange hellere være i nærheden af en arrig ranglet grand danois end en arrig kamphund.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af tom81 d. 18-08-2010 16:57:06.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:10:05
Svar/Indlæg:
7765/230
og så lige netop den udtalelse, viser med alt tydelighed at du ikke aner en skid om mig.. Ikke at der er noget galt i det, altså ud over at du endnu engang udtaler dig om noget du ikke aner en skid om....Men hva fanden så længe det kan ses på din svar rate er du vel kold i røven 😴 😴 😴

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 18-08-2010 17:12:00.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:13:33
Svar/Indlæg:
20170/383

Jeg kan blot konstatere at du med sådanne udtalelser udviser totalt uvidenhed.

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:18:06
Svar/Indlæg:
1471/40
#35 + #36

Hvad skal vi egentlig med kamphunde?
Det der med umotiveret aggressivitet og ulogisk fremturen, klarer i jo ganske godt selv 🤣

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:20:31
Svar/Indlæg:
20170/383

Aha,
Hvis du nu skulle være i tvivl. Så er jeg skam ganske enig med dig.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:21:28
Svar/Indlæg:
7765/230
er ikke uenig i hvad du siger ang. at man med avl og påvirkning kan få hvad som helst ud af et hvilet som helst dyr eller menneske.

mine indsigelser går på at du ud af luften griber og påstår at jeg ikke skulle have erfaring med dyr generelt.. Tror at jeg har ejet/haft flere dyr end du har, da jeg hele mit liv har haft og stadig har dyr...Så jo er ganske klar over hvad det er jeg taler om.

I de rette hænder er der så mange der anser American Staffordshire for at være en kærlig familie hund. Og ja jeg er en af dem.. :yes:

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 18-08-2010 17:35:10.

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
18-08-2010 17:21:30
Svar/Indlæg:
15982/637
#2: Kan vi ikke også efterlade vores regering i en papkasse sammen med dem, og hvis ingen henter dem inden fredag bliver de skudt ?

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:25:31
Svar/Indlæg:
1471/40
Hvorfor da det??
Hellere efterlade Svindler-Helle, Nazi-Ole og Lyve-Willy i en papkasse sammen med 5 sultne kamphunde 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af OverLorD d. 18-08-2010 17:28:24.

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
18-08-2010 17:34:35
Svar/Indlæg:
15982/637
#41: Næh hele den borgerlige fløj skulle i papkassen og så kunne de skændes om ejerskabet af den.
Alt der foregår derinde er jo efterhånden rent papkasse show alligevel... alle skal hænges ud fra alle sider... men skide være med de presserende og ømtålige emner.

Ja jeg er rød og hvid dynamit... jeg har endnu ikke fundet blåt i flaget.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 18-08-2010 17:36:55.

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:36:34
Svar/Indlæg:
2576/125
Hvorfor pakker vi ikke dem alle ned, og laver noget nyt?

Gripen90

Senior Skribent
Tilføjet:
18-08-2010 17:37:33
Svar/Indlæg:
15982/637
#43: Vi trænger til endnu en verdenskrig 😉

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:39:18
Svar/Indlæg:
2576/125
Narj, måske ikke lige en verdenskrig, men nok nærmere lidt oprydning og en lille revolution 😉

Gider sgu ikke føre atomkrig USA og mellemøsten, men hvis de udslettede hinanden som det første ville det ikke være helt dårligt. 😎

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MaddPirate88 d. 18-08-2010 17:39:47.

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:51:06
Svar/Indlæg:
1471/40
Alle politikere, kamphunde, militærnægtere, troende, BZ'ere, narkomaner, bistandsklienter, kriminelle, Brøndby-tilhængere, pensionister, feminster, Mac-brugere, overvægtige, rygere og andet skidt skulle spæres inde i en stor papkasse.

Sikke fredeligt her ville blive for os andre 🤣

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 17:55:27
Svar/Indlæg:
7765/230
tager det som en selvfølge at du med: andet skidt.. bla. tænker på dig selv 😛

så du har en taste fejl det hedder: Sikke fredeligt her ville blive for jer andre så.. 🤣

OverLorD

Superbruger
Tilføjet:
18-08-2010 18:00:10
Svar/Indlæg:
1471/40
Nu har jeg kun kunne opfylde to af ovenstående kriterier.
Jeg har været overvægtig ( er gået fra 102 til 88 kilo siden Maj) og så ryger jeg stadig 😉
Så ved nærmere eftertanke må jeg nok se at finde den der papkasse eller nikotin plasteret 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 18:01:35
Svar/Indlæg:
23132/740
Hold op så er det agurketid i Danmark 😐

SIOUX

Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2010 18:30:22
Svar/Indlæg: