#15 Jeg har tror jeg har mødt 1 eller 2 snydere i BC2, hvor jeg har mødt mange adskillige i MW2. Og jeg kom lige til at kigge efter, og jeg havde faktisk spillet over 300 timers MW2, hvilket jo lidt gør mine argumenter til crap i min tidligere post. Så fuck mig...
Såvidt jeg har kunne forstå på BC2's forum, så bliver der gjort noget for at blackliste cheaters. Og der er endda en håndfuld dygtige spillere som også kommer til at blive bannet engang imellem, hvilket lidt viser at admins ikke bare sidder og kigger den anden vej. (De kan så godt have hovedet oppe et vis sted engang imellem, men det er en anden sag.)
Jeg synes bare at BC2 har fordel i det, at det bliver gjort noget ved problemet med det samme. At det er cheateren der ryger ud af spillet, og ikke spillerne der skal flytte sig for den kraftidiot der har valgt at ødelægge det hele.
Spillede meget MW2 da det kom ud, men det gik ligeså stille op for mig, hvor ubalanceret det spil var. Så kom BC2 og rørte ikke MW2 igen indtil for nylig, hvor jeg virkelig kedede mig, og tænkte "skal da lige se om de har balanceret noget mere."
Pissede mig også af at IW forlanger 75 kroner pr. map pack. Så har set mig lidt gal på de pader. 😴