tja jeg har prøvet noget lignede i dag, jeg havde sat min Logitech Anywhere Mouse MX til min stationær i går, det gik fint med at bruge, så slukkede jeg computeren og gik i seng.
Så her til morges da jeg skulle starte computeren op, så frøs den bare efter den havde talt ram op, og skulle finde harddiske og DVD drev, hmmm strange, ud med den ene ram stang, stadig det samme, så prøvede jeg at bytte om for at se om det var den anden ram stang som var død, stadig det samme....
Så prøvede jeg at pille alle harddiske og DVD drev fra, stadig det samme...
Så pillede jeg alle USB stik fra, pånær mus og keyboard, så bootede den op, WTF. Så satte jeg USB stikkene til, en efter en, for at finde ud af, hvad der var def. jeg fandt så ud af at det var USB hub'en i min Dell U2410 skærm som drilllede, "åh pis, nu skal jeg til at sende den til RMA" tænkte jeg, mens jeg satte alle de andre USB ting til...
Så kom jeg i tanke om at den trådløs modtager sad i USB hub'en på skærmen (og kom i tanke om den her tråd), så hev jeg den ud, og satte USB stikket til computer, og sørme om den ikke bootede, og computeren vil også gerne boote, hvis den trådløs modtager sidder direkte i USB portene på motherboard, meget underligt.....
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af SpaceDog d. 04-10-2010 16:26:41.