Razer Megalodon - HJÆLP

Software d.  22. august. 2010, skrevet af enligmor
Vist: 1718 gange.

enligmor

Erfaren rotte
Tilføjet:
22-08-2010 00:43:28
Svar/Indlæg:
2/2
Hej - først vil jeg lige undskylde hvis det er det forkerte forum jeg skriver i - aner ik om headset hører under software eller ???.-

Jeg var ude og købe pc med min søn i fredags - og købte i den forbindelse også et headset ( razer megalodon) og en razer mamba.. ( musen fungerer fint - MEN vi kan simpelthen ikke få det headset til at virke helt.

min søn spiller counter strike - og modstanderne kan IKKE hører ham - MEN han kan hører dem. ( hvilket jo er et problem), da han spiller i klaner ??

Vi har gjort ALT hvad brugs-(forvirringerne) - skriver...

selve pc'en er en : http://www.elgiganten.dk/produ...

( så det headset burde jo kunne enes med den pc.. hvad angår styreprogram)

ville jo være nemt, at hyre en til at komme og indstille det: MEN havde i fredags en edb-mand på som installerede computeren og musen - men han kunne heller ik finde ud af det med headsettet.

Håber at i herinde - er så kloge at i har en løsning på problemet - det har jeg ihvertrfald blevet anbefalet i er.

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af enligmor d. 22-08-2010 00:45:10.
voidwalker

Superbruger
Tilføjet:
22-08-2010 02:18:31
Svar/Indlæg:
199/22
Jeg har selv sådan et headset, og jeg har aldrig haft problemer med at den ikke har ville optage lyd fra mikrofonen.

Jeg kan starte med at forslå at opdatere Firmware som kan findes her:

http://www.razersupport.com/in...

Jeg tror ikke ligefrem at det hjælper på mikrofonen men det skulle hjælpe på stabilitets problemerne som får headsettet til at fryse så det hverken kan optage eller afspille lyd før det bliver taget ud af usb stikket og sat i igen.

Tag og gå ind i "Kontroller lydenheder" i kontrolpanel og sørg for at Razer Magalodon er valgt som Standard indgang til optagelse.

Mit umiddelbare gæt vil være at computeren har en anden lyd enhed som standard til at optage med.

Ellers kan det være at i mikrofonen bare er skruet for langt ned til at man kan høre noget og så skal der skrues op i "Kontroller Lydenheder" og eventuelt sætte mikrofon boost på hvis i kan det.

Nu hvor jeg tænker over det så kan det godt være det står i manualen, så i måske allerede har prøvet det.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af voidwalker d. 22-08-2010 02:20:20.

noaim

Elitebruger
Tilføjet:
22-08-2010 10:33:09
Svar/Indlæg:
2155/123
Jeg ville gå ned og få det byttet da det er t lorte headset rent ud sagt.

flere af mine venner ha haft det og der har kun været problmer md det

CF

Elitebruger
Tilføjet:
22-08-2010 12:13:13
Svar/Indlæg:
4689/105
I har slået mikrofonen til inde i spillet? Mener jeg at men plejer at skulle inde i "options".

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
22-08-2010 13:59:31
Svar/Indlæg:
2038/121
#0 Har i prøvet bare at optage i Windows "sound recorder"? - eller hvad det nu hedder på dansk. (lydoptager?)

#1 Tak for det link, min kammerats gør det en gang imellem..

#2 Synes ikke det er et lorte headset, min kammerat har det og det er fint nok..
Til prisen kan jeg dog ikke retfærdiggøre det helt, min kammerat gav 1200-1300 for hans og til den pris havde jeg nok ønsket noget mere.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Elitesoldaten d. 22-08-2010 14:00:28.

Saint

Elitebruger
Tilføjet:
22-08-2010 14:13:24
Svar/Indlæg:
1971/31

Vil sige jeg har været igennem en del headsets efterhånden (til spil markedet) g35, creative osv osv og hver gang er jeg vendt tilbage til razer megalodon.... Det headset har ganske enkelt en lyd man ikk finder andre steder, angående problemer, har aldrig haft et eneste..... Så at sige det er et lorte headset er vidst lige at overdrive en hel del, for ved da flere steder har givet det maksimum karakter.....

Også er det jo megalodon, mere kan man vidst ikk forlange`? 🤡