Gamer tastetur, hvilket? :S

Diverse d.  23. august. 2010, skrevet af QwQ
Vist: 473 gange.

QwQ

Superbruger
Tilføjet:
23-08-2010 22:05:55
Svar/Indlæg:
160/35
yarw hwt :)

Jeg står her og ska til at vælge imellem nogle gamer tasteturer

1. har set på roccat valo men er sku itvivl. dels fordi jeg prøvede det for 1 halvt år siden hvorefter jeg sendte det tilbage fordi den havde massivt lagg på det man indtastede. ved ikke om det var defekt eller en fejl på keyboardet men sendte det tilbage og droppede det. nu ser jeg der er kommet en ny version af den, (803?) og håber lidt på at de har fixet det? og hvis ikke at det jeg oplevede for et halvt år siden var en fejl....skulle jeg tage chancen? vil sige at det var nærmest ubrugeligt keyboard - det man trykkede kom 5 sec efter - så ka ikke tro at de ka sende sådan noget ud på markedet?

2. G15/G19 - ka godt lide disse, men det som gør valo en tand federe er at den har ekstra taster mellem F-tasterne tallene så man nemt kan nå, er bange for at mine små hænder ikke ka ramme så nemt G-tasterne som sidder på siden på et G15/G19 Desuden synes jeg heller ikke at displayet siger mig såå meget igen da jeg aldrig vil watch youtube eller tjek map/score på en bane men istedet trykke fx. tab for at se score i cs. - dels fordi at jeg tror ikke mine øjne synes godt om at gå fra så høj opløsning 19x12 til den lave opløsning på skærmen og hurtigt tilbage igen. det som fanger mig ved G15/19 er mest at det skulle vidst bare køre uden probs og designet er også ret så nice. Tænker mest på G19 men tog G15 med i overvejelserne fordi jeg var lidt usikker på hvorvidt der var apps til G19 iforhold til G15..

Overvejer meget at bestille et valo og se om det virker, hvis det har samme problem kan jeg vel lave en reklamation ud af det og dermed ikke betale for fragt? - dog koster det altid fragt den ene vej? :S

ps. når jeg finder valo inde på edb står der to forskellige..( http://www.edbpriser.dk/Search... ) den billige er 801 og den dyre er 800, det hænger jo ikke sammen? ville umiddelbart tage den billige men...

help me...:(
Brander9400

Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2010 22:15:25
Svar/Indlæg:
2231/97
den billige ved debusy.dk er et US, altså ingen æøå, ellers kender jeg intet til dem

Hediki

Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2010 22:20:38
Svar/Indlæg:
1726/49
jeg vil sige det kommer an på hvilke spil du spiller mest...

jeg købte selv et Steelseries - Merc Stealth fordi jeg spiller mange FPS spil

den gamepad det keyboard har ekstra ude i siden er altså bare skønt. det er bare kanon til FPS spil, der må jeg sige der er jeg ikke skuffet.
desværre til Strategi, mangler det måske lige et rigtig område med de pile i stedet for WASD. til almindelig kontorbrug savner jeg sq lidt stand-alone home/end/delete, men igen man kan ikke få alt. desuden det ville et for stor tastatur hvis den havde de sidste par ting.

just my thoughts 🙂

QwQ

Superbruger
Tilføjet:
23-08-2010 22:28:46
Svar/Indlæg:
160/35
#1 Tak ,det gir mening, bare surt at prisforskellen er så stor :/

#2 hehe okay...tja hvad jeg spiller?! - alle mulige forskellige spil så sådan et Merc Stealth er nok ikke mig. spiller alt fra css, til sc2, eu3, wow, crysis osv... skriver også en del så det ska være til at skrive med.

btw så lad helst være med at foreslå meget andet, har prøvet at kutte det ned til 2 kboards og blir sku bare forvirret af alle de valg :D (ikke til dig #2)

Tænker at til wow er valo skidegodt til alle de macro combies, og den er vel heller ikke dårlig til fps spil? - fx. i wow ka jeg rykke F1 og F2 ned så det ikke blir noget problem.
min spilleliste fremover vil nok se ca. sådan ud:
wow cata -> sc2 campaign/crysis alt efter hva der kommer først, diablo III, FEAR 3 såe..

Simon

Superbruger
Tilføjet:
24-08-2010 08:56:24
Svar/Indlæg:
485/31
Jeg har et Raptor K2 kvaliteten virker meget højere end f.eks. min brors G15
min har i hvertfald overlevet 4dl kaffe ned i tasterne det gjorder g15 ikke 😕

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2010 12:00:30
Svar/Indlæg:
2038/121
Tag et godt råd fra en gammel sømand, køb ikke et gamer tastatur, køb et tastatur der tiltaler dig - altså et du synes ser godt ud og som er behageligt at skrive på..
Du sidder stortset aldrig og gamer intens i flere timer hver eneste dag, det tror jeg ikke på.. Stod det til mig så havde jeg købt et Dinovo Edge fra Logitech.

Wakedoko

Overclocker
Tilføjet:
24-08-2010 12:32:31
Svar/Indlæg:
220/41
Jeg tilslutter mig #2 - Fantastisk keyboard, og det er skam ganske simpelt at skrive på.

QwQ

Superbruger
Tilføjet:
24-08-2010 14:44:44
Svar/Indlæg:
160/35
anyone som har erfarning med valo/g15/19?

QwQ

Superbruger
Tilføjet:
26-08-2010 20:25:11
Svar/Indlæg:
160/35
ville lige bumpe en gang, ellers prøver jeg sku bare valo :p