Mobil artikler? :)

Hyggehjørnet d.  24. august. 2010, skrevet af Nordskov
Vist: 1350 gange.

Nordskov

Superbruger
Tilføjet:
24-08-2010 19:14:21
Svar/Indlæg:
569/99
Tja sad og tænkte at det er fancy så mange ting man kan lave på sådan en mobil.. og så lagde jeg mærke til at fx den nye lg gt 540 mobil har 600 mhz.. og igen tænker jeg så på en pc...

det er jo snart før vores små mobiler er en lommeholdt pc.. så kunne være nice med artikler om de nyeste mobiler inden man køber dem hvis det self var noget folk var klar på at lave noget om :)
sesam

Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2010 19:41:41
Svar/Indlæg:
2516/381
Ja du har ret i det faktisk er små computere..

Htc har modeller der kan fås på 1Ghz 😎

Men personlig syntes jeg ikke der skal bruges for meget tid her på hwt, på mobiler..

Det er der nok mobil sites der er gode til..
Syntes siden skal være til det man normalt vil kalde for pc relateret

kojs

Overclocker
Tilføjet:
24-08-2010 19:46:21
Svar/Indlæg:
181/0
Kræw arbejder vel på at få spyttet flre artikler ud, men jeg vil da foretrække noget mere hwt relateret end smartphones. Jeg vil da ikke brokke mig overhovedet, hvis sådanne artikler dukkede op, men...
Hvis features på de nye smartphones interesserer dig, kan jeg henvise til www.gsmarena.com . De er godt med, og laver gode, grundige reviews.

Fortsat god dag

Notika

Superbruger
Tilføjet:
25-08-2010 02:18:04
Svar/Indlæg:
649/37
Jeg vil hellere foretrække "relevante" artikler omkring nyt hardware, og altså ikke samlede produkter som sådan, da der findes andre sider, som dækker disse områder rigeligt.

Selvfølgeiig er jeg ikke mod tests af bærbare computere, da nyere teknologi også bliver fremhævet i disse artikler. Men at gå fra en computer til en mobiltelefon, synes jeg ikke er noget hwt.dk bør benytte sig af.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2010 10:45:58
Svar/Indlæg:
2145/218
Både
Anandtech, gsmarena, gizmodo, engadget og mobilsiden alle sammen sider der har info om diverse smartphones og laver kvalitets test af diverse mobiler.

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
25-08-2010 10:57:50
Svar/Indlæg:
4033/364
vi har faktisk haft enkelte test af mobiler, men desværre ikke nok (GT540 fik vi ikke alligevel) :(

Mange af producenter af hardware og bærbare laver også mobiler (Asus, HP, LG, Dell (snart), Samsung, Apple mfl) - og grænsen bliver stille og rolig udvisket især når mobilplatforme også fås i netbooks, tables mm - fx Ipad og de kommende MeeGo og Android baseret enheder.

Man kan dog ikke sammenligne MHz da processorerne er forskellige (også på mobilerne) da der findes mange forskellige typer CPUer (ARM baseret er mest udbredte i telefoner)..