Min gamle switch trænger til udskiftning, da den har det med at fryse, og det kan jeg ikke leve med længere.
Jeg har minimum brug for en 6-ports switch. Der er sindsygt mange valgmuligheder, så jeg kan godt lige bruge lidt hjælp. Det er et krav fra konens side, at den gerne bliver billig.
Den ser ud til at være helt fin, og mere end det må den helst ikke koste. Er der nogen der har et bedre bud på en switch med mine krav, og som ikke koster mere end 300 kroner inkl. fragt?
Ved du om der er nogle fordele eller ulemper ved D-Link'en kontra ZyXEL'en? Fastmontering er jeg ligeglad med, da den ligger bag sofaen, hvor kablerne ikke bliver set. 🙂
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SoundWave d. 26-08-2010 11:06:56.
Dlink bruger max 4,5W mens Zyxel bruger 6,48W max - Det er næsten 50% mere ( Ja ja det er ikke meget når man kigger på tallene, men en god overskrift til EB og lign... 😛 ) Det er 17,5 KWh på et år. Jeg kan ikke se at Zyxel understøtter Jumbo frames, det gør D-linken.
Switch sat til i dag, og utroligt nok kører nettet en del bedre. Der er hurtigere respons og sider loader hurtigere end før. Jumbo Frames er sat til 9000. Er det rigtigt?