Windows installation fejler

Software d.  28. august. 2010, skrevet af Grogak
Vist: 752 gange.

Grogak

Superbruger
Tilføjet:
28-08-2010 02:22:05
Svar/Indlæg:
113/32
Har lige købt en SSD harddisk fra en bruger her inde. Det virker fint og kan fint se den i mit gamle windows, men vil så installere windows på den nye SSD, og sletter min gamle windows installation på min gamle harddisk, men så begynder problemerne.

Vil smide windows 7 på den nye SSD, og den kommer da også igang, men ligså snart den skal kopiere filerne over til installationen, kommer den ikke længere end 0% og så går der en 10 min og så melder den en fejl.

Mærkeligt tænker jeg, og prøver at installere på den gamle harddisk igen, men så får jeg også fejlen ved den !

Hva gør jeg forkert? Er aldrig stødt på dette problem før :( Alle råd er velkommen, vil mærke krafterne fra SSD !
Gæsten

Overclocker
Tilføjet:
28-08-2010 02:59:14
Svar/Indlæg:
254/10
dine ram kan være problemet

havde selv samme fejl, fjernede den ene ram stang og vupti jeg kunne installe windows 7,

jeg kunne sagtens køre xp med begge stænger, bare ikke 7

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2010 03:01:35
Svar/Indlæg:
5874/1287
Kørte du med Win 7 i forvejen? Som #1 er inde på, så kræves der mere af hardwaren til win7 end til XP. En kammi har et mobo der bare ikke kan installere win 7, men XP kører glimragende. Den "dør" dog ved første reboot i installationen og ikke helt ved start som i dit tilfælde.