Woop woop, gæt hvem der er tilbage ! Med samme problem stadig - nu dog med et twist !
Jeg har siddet og kigget på et andet support forum, hvor der var en der sagde at hans computer holdte op med at fryse efter han afinstallerede AVG 9.0 og gik over til MS Security Essentials, desperat som jeg jo efterhånden er gik jeg i gang med at afinstallere mit AVG 9.0 - for så i min dybe frustration nu finde ud af at min computer ikke vil installere noget overhovedet.
Har fulgt MS egen lille guide til at installere og er så nået til deres trin nummer 4:
Trin 4: Start Windows i selektiv starttilstand
Hvis du har Windows XP, skal du klikke på Start, klikke på Kør, skrive msconfig og derefter trykke på Enter.
-eller-
Hvis du har Windows Vista, skal du klikke på Start. Skriv msconfig i feltet Start søgning, og tryk derefter på Enter.
-eller-
Hvis du har Windows 7, skal du klikke på Start. Skriv msconfig i feltet Søg i alle programmer og filer, og tryk derefter på Enter.
Klik på Valgfri start under fanen Generelt, og fjern derefter markeringen i afkrydsningsfeltet Indlæs startelementer.
Markér afkrydsningsfeltet Skjul alle Microsoft-tjenester under fanen Tjenester, og fjern derefter markeringen i alle resterende afkrydsningsfelter på listen.
Klik på OK, og klik derefter på Genstart for at genstarte computeren.
Prøv at installere Microsoft® Security Essentials igen.
Dette resultere i BSOD så snart jeg trykker på installationsfilen.
Så nu har jeg en computer der ikke bare fryser konstant, men heller ikke vil installere noget, prøvede for sjov skyld at smide et random spil i der brokkede sig over Windows Installer, og som oven i købet nu er ubeskyttet !
Nogen nye idéer?
EDIT: Skal måske lige sige at jeg nu har fundet en måde at fremprovokere et freeze.. Afspilning af video i 1080p eller afspilning af video i Steam.
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Monhart d. 22-12-2010 21:36:50.