Erfaren rotte
Tilføjet:
30-08-2010 10:31:09
Svar/Indlæg:
0/1
Jeg har fornyligt købt den nye Eee 1018p (jeg fortryder allerede mit køb, men nu kan jeg ligeså godt få den til at virke).
Der lå Windows 7 Starter på notebooken fra start, og den kørte ikke ret godt da der var en masse Asus programmer på i forvejen. Overvejede at opgradere til 2 GB Ram, men den idé droppede jeg hurtigt igen da jeg ikke gider smide flere penge efter den.
Jeg havde tænkt mig at installere Windows XP SP3 på den, da jeg ikke rigtigt brød mig om Windows 7 Starter. Jeg har installeret XP via. Flashdrive mange gange. Jeg forberedte USB'en med WinToFlash, og det gik helt perfekt.
Jeg kan dog slet ikke få bootet fra min USB, kan sagtens boote fra den - men kan ikke komme ind i installationen.
Jeg får en 0x00007b fejl hvergang den indlæser filer til installationen. Jeg har orøvet at ændre det der med IDE controller i Bios, men den vil stadig ikke ind i installationen. Jeg har formateret harddisken inde i Asus Recovery (den man kan boote sig ind i - så nu kan jeg heller ikke boote Windows 7 op mere.
Hvad kan jeg gøre? Er det noget med at den stadig har nogle registry filer fra Windows 7 der gør at den slet ikke vil læse min XP installation?
Har Googlet på livet løs, men har ikke rigtigt kunne finde frem til en løsning der har hjulpet mig.
Håber HWT kan give en hælpende hånd. 🙂