Enthusiast
Tilføjet:
30-08-2010 22:50:48
Svar/Indlæg:
2/1
Jeg har for nylig hjulpet en ven med køb af dele til en PC.
Vi valgte Getmore til en halvdel og Sekvencia til en anden halvdel.
Getmore leverede til tiden uden problemer.
Sekvencia har vist sig at være sløve i optrækket.
Pengene er hævet fra kontoen, men varene er endnu ikke dukket op, og det er i skrivende stund 11 dage siden bestillingen.
Han har kontaktet Sekvencia telefonisk, som har lovet levering uden yderligere detaljer, men samtidig er det nu blevet ham umuligt at logge ind på sin "bruger/kunde" på deres hjemmeside, så alt tyder på svindel.
Hvad er vores muligheder, og hvad ville i gøre?
Kan pengene eventuelt returneres v. hjælp af banken?
Og vi er først efterfølgene blevet opmærksomme på Sekvencias umådeligt dårlige ry og er derfor en smule bange for pengene bare er gone.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Derduden d. 30-08-2010 22:53:55.