Det er da generelt svært at stole på noget som helst i denne branche, efterhånden!
Synes gennem mange år også godt om SHG, tidligere handlet rigeligt hos PRC-Data, et par gange er det ProShop der har leveret varen, valg af indkøbssted har altid været forbundet med lager bestand, ekspedition og pris pr vare.
MEN: Hvad der så er sket bag facaderne og det nu sammen med Happii.dk er en også samme (en eller anden negativ betegnelse for kompetenceløs person) lad os sige spade der ikke pakker min HDD ordentlig ind, de kunne lige så godt sætte et frimærke på knitterposen, det hedder endda de samme lagerbetegnelser hos hele dynen og der kommer flere og flere med på vognen, så jeg overvejer at købe udenlandsk efterhånden, har meget gode erfaringer på det område.
I det store hele er jeg skam ligeglad med hvem der sælger skidtet, forsendelsen skal være i top, når jeg går efter et spritnyt Grafikkort i Retail, skal den ikke tapes ind som en sejlgarnsbombe, ej skal forsendelseslabel ikke klistres lige hen over Model Betegenelsen, de kan bare placere et lille vindue hvor man kan betale ekstra for suveræn indpakning, hvis de mener at det er en unødvendig udgift.
Sidst jeg bestilte en 2TB Samsung og det hos Merlin, undrede mig over deres eksistens på listen over forhandlere, er også lige meget nu, samme (meget negativt ord) for pakkelager, som de ovenstående, HDD'en lever endnu, tror det var held, men hvis den ikke havde, så havde jeg sendt den til producenten og sendt emballagen med, som jeg modtog den i, samme har jeg gjort hos Seagate, det koster klar meget mere end at bytte den hos fks. SHG, men når de så sender fra samme lager, ender det jo aldrig og DOA har aldrig været mere precent!
Denne branche stinker, det ændrer sig ikke, alt er tilfældigt og kan ikke afhjælpes med GODE erfaringer som vejviser, der er altid en første gang, såvel som en sidste gang.
Da jeg købte mit 5870 Grafikkort på udgivelsesdagen, kostede det mig det samme som kortene koster idag, jeg valgte en UK forhandler, det var der en del der ikke forstod, der var dog en endnu større del der ikke kunne få fingrene id sådanne et Grafikkort i flere mdr. Det anede mig, derfor slog jeg til, på dagen, men havde jeg valgt anden leverandør, hvem siger så at det var gået lige så let, det ankom 5 hverdage efter og kører stadig, med Modded køler, den anden larmede efter 4 mdr. Typisk.
Nææ det eneste der er garanteret, er at der intet er der er garanteret, med garanti 😀