#11 Hvis man er uheldig, kan man godt komme på en server, hvor halvdelen er spassere og sidder som sniper og camper, men så slemt er det nu ikke. Som sagt skal man være uheldig.
Hvis der er engi's bag en tank, så må man da flanke lortet eller arbejde sammen bedre. Done deal.
Forstår ikke folk brokker sig over måde man bevæger sig på. Har set et par stykker som beklager sig over det, og jeg forstår det slet ikke. Det hele passer sgu fint sammen imo.
Hvis du skyder 50.000 skud efter folk før de dør, så vil tillade mig at kalde dig dårlig skytte. 😛 Ja, det er mere end MW2, men spillene er forkellige. Det tager altså ikke mere end 4-6 skud, givet at man kan ramme og det er altså ikke meget mere end andre spil, hvis det overhovedet er mere.
Balancen i MW2 sutter mere røv end i noget andet FPS jeg har set. Bare tag mellem våbene.. Alt kan ramme præcist på lang afstand. Det er ikke noget problem at tage en pistol og være på niveau med en snigskytte. Eneste fordel han har er scope, men tilgengæld et ordenlig rekyl i forhold til, at der stort set ikke er noget rekyl på langt de fleste våben i det spil.
Og hvad er fordelen i at have en stor assault rifle, når små våben med mindre kaliber er ligeså gode?
Det giver slet ikke mening at du kan tage dual G18 og fyre alt ned der rører sig, uden at være bare lidt god.
De berømte Model 1887'ere var også rigtig langt ude engang, men det skulle vidst være fixet.
Af at det er et infantry spil, så er der godt nok meget air support. Tag CoD4, hvor der var én heli og det fungerede sgu.
Hvor mange i MW2 er ikke blevet jordet ned gang på gang af en chopper gunner eller AC130 ?
Perks i forhold til det gamle spil er jo ikke længere bare fordele, det er super kræfter, fordi du i nogle perks får to meget gode fordele, istedet for at fordele det bedre.
Så var der også One Man Army, ved ikke om det er fixet da jeg stoppede med at spille det crap, men der var noget med at du kunne tage Danger Close og en nade launcher og så blive ved med at få ammo.
Jeg spillede rigtig meget MW2 lige da det kom ud, men jo mere jeg spillede jo mere gik det op for mig, at det jeg spillede var ren lort. Så da BC2 kom, lagde jeg MW2 fra mig og så ikke tilbage.
Btw. så er det ikke første gang jeg skriver denne smørre. Har mange gange før prøvet at forklare folk, at der er noget galt med MW2.