Super tilbud på MW2 og AVP

Spil d.  01. september. 2010, skrevet af Gamer_Chres
Vist: 1486 gange.

Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 12:36:37
Svar/Indlæg:
1158/321
Så en tråd på hol om det her, og synes lige jeg ville dele.

http://topdata.dk/product.asp?... 49,-

http://topdata.dk/product.asp?... 179,-

Super lækkert tilbud hvis der lige er nogen der overvejer at købe det.
gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
01-09-2010 13:39:43
Svar/Indlæg:
5679/460
fragten koster mere end AvP :)hehe

Barkaway

Superbruger
Tilføjet:
01-09-2010 15:43:41
Svar/Indlæg:
2180/15
ja det er sgu billigt for MW2... steam har lige sat prisen op til 59 euro!!! svineri

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
01-09-2010 15:50:29
Svar/Indlæg:
2534/80
#2 Det er vel med de to map packs ik?

Barkaway

Superbruger
Tilføjet:
01-09-2010 15:59:12
Svar/Indlæg:
2180/15
nej nej dem kan du så få lov til at betale ca 28 euro for BAGEFTER...

dasjap

Superbruger
Tilføjet:
01-09-2010 16:03:45
Svar/Indlæg:
2534/80
#4 Det lyder da helt vildt og voldsomt.

Det her dog et rigtig godt tilbud efter min mening. http://www.elgiganten.dk/produ...

wolver

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 17:09:21
Svar/Indlæg:
652/24
#4 Det må jo være fordi MW2 er sådan et godt, og velbalanceret spil, med god anti cheat protection, og et rigtigt velfungerende og revolutionerende match making system!

HOST HOST HOST HOST HOST

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 17:25:44
Svar/Indlæg:
4536/104
#6 lawl...

🤣 🤡 🤣

skal dog siges at MW2 er markant mere sjovt end BC2 osv, selvom der er flere(mange) der cheater osv.

våben/kamp/køretøjs/luft ballance systemet i BC2 er godt nok fucked up.

en uav ka blive jordet af en sniper, samme gælder med stort set alt andet undtagen en tank, snak lige om at sniperen er OP. lame shit.

o0-jacob-0o

Superbruger
Tilføjet:
01-09-2010 17:45:01
Svar/Indlæg:
449/31
installere hotspotshield og kør det. så får du en amerikansk ip. Nu står prisen i dollars

🙂 = billigere spil

sesam

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 18:21:24
Svar/Indlæg:
2516/381
ved AVP står der, "Special rabat kupon, org. download version."

Skal man så stadig betale fragt

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 19:20:21
Svar/Indlæg:
3332/33
#7 Hvad er det lige du siger er fuck'd i BC2 ?

Hvis der er noget som er fuck'd så er det da balancen i MW2, dets maps og at man skal betale for deres packs.

Cube2

Superbruger
Tilføjet:
01-09-2010 19:33:30
Svar/Indlæg:
375/46
#10 Jeg kan ærlig talt heller ikke lide BC2, for mange snipers, en tank er udødelig med 2 engineers bag sig(i hvert fald sidst jeg spillede), måden man bevæger sig på og de 50000 skud folk skal have for at dø.

Det var en række af de ting jeg ikke kan lide ved BC2.

Men vil du gerne uddybe det med balancen i MW2? (nej dette var ikke ment flabet)

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 20:30:55
Svar/Indlæg:
3332/33
#11 Hvis man er uheldig, kan man godt komme på en server, hvor halvdelen er spassere og sidder som sniper og camper, men så slemt er det nu ikke. Som sagt skal man være uheldig.

Hvis der er engi's bag en tank, så må man da flanke lortet eller arbejde sammen bedre. Done deal.

Forstår ikke folk brokker sig over måde man bevæger sig på. Har set et par stykker som beklager sig over det, og jeg forstår det slet ikke. Det hele passer sgu fint sammen imo.

Hvis du skyder 50.000 skud efter folk før de dør, så vil tillade mig at kalde dig dårlig skytte. 😛 Ja, det er mere end MW2, men spillene er forkellige. Det tager altså ikke mere end 4-6 skud, givet at man kan ramme og det er altså ikke meget mere end andre spil, hvis det overhovedet er mere.

Balancen i MW2 sutter mere røv end i noget andet FPS jeg har set. Bare tag mellem våbene.. Alt kan ramme præcist på lang afstand. Det er ikke noget problem at tage en pistol og være på niveau med en snigskytte. Eneste fordel han har er scope, men tilgengæld et ordenlig rekyl i forhold til, at der stort set ikke er noget rekyl på langt de fleste våben i det spil.

Og hvad er fordelen i at have en stor assault rifle, når små våben med mindre kaliber er ligeså gode?

Det giver slet ikke mening at du kan tage dual G18 og fyre alt ned der rører sig, uden at være bare lidt god.
De berømte Model 1887'ere var også rigtig langt ude engang, men det skulle vidst være fixet.

Af at det er et infantry spil, så er der godt nok meget air support. Tag CoD4, hvor der var én heli og det fungerede sgu.
Hvor mange i MW2 er ikke blevet jordet ned gang på gang af en chopper gunner eller AC130 ?

Perks i forhold til det gamle spil er jo ikke længere bare fordele, det er super kræfter, fordi du i nogle perks får to meget gode fordele, istedet for at fordele det bedre.

Så var der også One Man Army, ved ikke om det er fixet da jeg stoppede med at spille det crap, men der var noget med at du kunne tage Danger Close og en nade launcher og så blive ved med at få ammo.

Jeg spillede rigtig meget MW2 lige da det kom ud, men jo mere jeg spillede jo mere gik det op for mig, at det jeg spillede var ren lort. Så da BC2 kom, lagde jeg MW2 fra mig og så ikke tilbage.

Btw. så er det ikke første gang jeg skriver denne smørre. Har mange gange før prøvet at forklare folk, at der er noget galt med MW2.

Cube2

Superbruger
Tilføjet:
01-09-2010 20:53:25
Svar/Indlæg:
375/46
Kender godt til de punkter du nævner om MW2 og de irriterer mig også, men er for mit vedkommende til at leve med, ofte fordi de kun kan dræbe dem der camper, ikke kan finde ud af at søge dækning eller ved hvordan man bruger en stinger.

Det jeg mener med BC2 er at jeg i close combat kunne skyde et shotgun af hvor manden dækkede en stor del af den runde ring(altså hans fødder var under den nederste del og hovedet over den øverste, men vedkommende skulle have 2 (nogle gange 3) skud med pump-gun'en, derudover fandt jeg maskingeværerne på tanks MEGET svage, man skulle ramme en fjende ca. 8 gange før han døde. Ofte finder jeg også baner hvor det hele bare er et stort kaos med en masse snipere/tubere og hold der løb rundt som høner i en tørretumbler

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 21:00:54
Svar/Indlæg:
3332/33
#13 Det med shotgun'et er et kendt problem. Det er hitboxen den er gal med hos mange. Der skulle være et tweak til at afhjælpe det lidt.

Maskingeværet på tanks er ikke svagt, det rammer bare sygt upræcis. Men hvis det var præcist, tror jeg mange ville sidde og campe og få den lede k/d ratio, selvom de sutter røv. Så tror det er fint som det er.

Der er som sagt gange, hvor man kan være uheldig og komme på en server fyldt med spader. Men så er det nemt bare at gå ud og finde en ny bane. Der er jo heldigvis dedikerede servere i BC2 sammenlignet med MW2, så man kan jo selv bestemme, hvilken bane man vil spille. 😴

Desuden kan du jo sætte en server på favorit, hvis du finder en med nogenlunde habile admins, der fatter at rydde op. Selvom der godt nok er en del magtliderlige små unger der sidder på de pladser. :no:

BRS

Superbruger
Tilføjet:
01-09-2010 21:01:46
Svar/Indlæg:
273/9
Nu har topdata faktisk sat prisen op fra 99 kr til 179 her i sidste uge for mw2. :)

Jeg hjalp nemlig en med at købe 2 i sidste uge som er modtaget og installeret.

Hvis der er nogle som undrer sig over hvordan de kan sælge det så billigt, så er der en ganske simpel forklaring.

Topdata har i en periode købt et grafikkort hvori mw2 medfølger som en rabatkupon.

Grafikkortet går jeg ud fra at de har installeret i nogle af de færdigsamlet systemer de nu har, og sælger så rabatkuponen for en billigere pris.

Der står nemlig når man bruger rabatkuponen til mw2: "Tillykke med dit nye grafikkort".

Mht BFBC2 og MW2, så holder jeg mig til mw2 idet jeg slet ikke kan li' styringen i BFBC2. Og så er mw2 det jeg søger i et fps spil.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af BRS d. 01-09-2010 21:04:18.

Funcky

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 21:49:16
Svar/Indlæg:
645/33
http://www.g2play.net/store/Ba...

112kr for BFBC2. det er billigt. tilbud indtil mandag!

MaddPirate88

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 23:18:36
Svar/Indlæg:
2576/125
#14 Syndes nu ikke det er så slemt med maskingeværer på tanks. Hvis du ikke kan ramme er det fordi du ikke kan sigte. Har tit nakket snigskytte, der har gemt sig, og ens holdspillere ikke kunne komme videre på grund af dem. 🙂

#13 Hvis der står to engineers bag en tank, så skal du bare se det som lette kills 😛 De er tit alt for optaget af at reparere tanke og vil sjældent ligge mærke til dig.

MadsAG

Elitebruger
Tilføjet:
01-09-2010 23:41:25
Svar/Indlæg:
5421/53
#2 Æh nej, Valve/Steam har ikke sat prisen op.

Det er de Activision fags som gør det. Og spillet har altid haft den pris, på undtagelse af et 10% rabat de engang kørte vidst. SOM STADIG gjorde spillet meget dyrere end alle andre nye PC spil.

Lad være med at give Valve, de eneste fornuftige PC udviklere, skylden for det.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2010 10:23:12
Svar/Indlæg:
3332/33
#17 Jeg har ikke noget problem med at ramme, men holder du .50 i bund når du sidder i en tank, så spreder den altså rimelig godt, ligesom andre geværer. Dog synes jeg ikke den er så præcis, selvom man tapper med den.

Barkaway

Superbruger
Tilføjet:
02-09-2010 14:52:05
Svar/Indlæg:
2180/15
#18 Altså det er da ik så længe siden at det stod til 49.99 og det havde det gjordt i længere tid..🙂