i5 760 asus p7p55d le Corsair Xms3 2 x 2 gb ocz modXstream 6 watt Coolermaster haf 922 WD caviar black 500 gb Drev er vel underordnet Prolimatech megahalems cpu køler Xfx BE HD 5850
Tja det var vidst det
Bundkortet og det hele lyser, men min skærm siger "No Signal Detected" Så kan ikke komme i boot og installere mit win7 :(
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af martintosti d. 01-09-2010 21:05:27.
Hey Vanovich! Det ville jeg sætte rigtigt rigtig stor pris på, er lidt frusteret nu 😛 Ville være så taknemmelig hvis du gad! Jeg har fri fra Handelsgym kl 13.20. Så der er mulighed for at du kan komme resten af dagen! Jeg pm'er min adresse til dig, og mit tlf. hvis du skulle få behov for at ringe.
Havde ikke prøvet det og det virkede fandme!!!!! :D Men alligevel ikke helt? Nu starter den godt nok bios op. Men.
Den bliver ved med at skrive: reboot and select proper boot device. or insert boot media in selected boot device and press a key?
Har sat min win7 cd ind. Det er en lovlig betaversion brændt over på en skive.. Så forstår ikke den ikke gider at boote.. (cden har virket på min bærbar så det skulle ikke være problemt)
får vidst stadig brug for hjælp Vanovich 🙂
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af martintosti d. 01-09-2010 23:37:27.
Den når ikke ind i boot menu.. Den starter op og viser det der asus et eller andet, og så giver den fejlmeldingen; reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key :'-(
Så trykker jeg tab og kan kun se et billede i max 1 sekund.. så kommer den samme fejlmeddelse..
"Prøv at tage din usb eller dvd ud når du booter. Det lyder som om at din harddisk ikke er første prioritet i din boot rækkefølge i bios" var det ikke en mulighed? lidt som #21 siger...
Min pc er sat til at boot'e fra hdd (ssd) (første prioritet) Når jeg skal boot'e fra DVD'en trykker jeg F8. der kommer så en menu op, så man kan vælge hdd/dvd osv.