Jeg står og svinger lidt mellem Corsair's Force Series 60gb til mit OS og så en 120gb til hvor spillene skal installeres på.
Jeg er en gamer når det kommer til stykket, laver ikke nogle regnestykker tests eller noget som helst andet på min stationær, samler og reperarer computer til daglig men intet kraftigt.
der er også det med at skulle vente på ting, det skal man ikke med en SSD
og specielt når windows lige er startet, jeg tager tit mig selv i at sidde i 20sec efter det er start for at vente på at de andre programmer starter op, men de er allerede startet 😴 så det er også en fordel
fuck da load tiden på fra man starter maskinen til man kommer ind i windows, det er sku næsten ens på alle maskiner med en ordentlig harddisk imo
Well nu er det jo jeg har besluttet mig for det er sådan det skal være med min maskine, vil godt ha der er hurtigere load tider og det er skam mere end et par sekunder har set min makker med hans corsair ssd, det går skisme hurtigt :)
Og en seagate momentus xt koster immervæk stadig lige omkring en flad tusse for en 500gb.
Men jeg takker #2 , er igang med og kigge på SSD's nu :)
Meh mange af de links fra den tyske side levere kun inden i UK, det er jo ikke sjovt, og dem som så endelig gør har ikke på lager, så ja enten bide i det sure æble og bestille fra dansk grosist og betale 700 mere sammenlagt for 2 ssd's eller vente.
altså jeg fik mine nye harddisk efter en månedes vente tid ca og det er sådan et et setup bare at jeg har en corsairen i 120gb og den er syg hurtig den vil du ikke fortryd du har køb men til spil jeg vil jeg sige at en ssd er for dyr der syns jeg du skal købe sådan en disk jeg også har købt til spil og det er en Seagate momentus xt 500gb og den har også 4gb ssd hvor den ligger de filer du bruger mest så den loader det lyn hurtiget og jeg kan kun sige jeg er rigtig glad for min diske
#7 Har HWT nu sat filter på, så store bogstaver bliver erstattet med små, og komma og punktum bliver helt slettet :D? Jeg fattede minus af hvad du skrev :no: Brug lidt mere tid på at lytte efter i dansk timerner i stedet for at sidde på hwt 🤣