Tja heller sætte forventningerne lavt, så håbe på noget godt. End man regner med vild køling, så blive skuffet.
Personligt selv, så vil jeg lave det engang. Da det kunne være meget blæret i min forstand have en meget stor køler. Vand gennerelt har en høj C-værdi, så der skal en del energi til før vandet stiger en grad. Hvis man så på samme tid kan flytte vandet hurtigt nok. Så tror jeg ikke ideen er helt tosset, men det er Hobby som så meget andet...
Nogle menneskers Hobby er jo tune og style deres bil mens andre godt kan nøjes med køre std...
Nogle gange når man er for optimistisk, så kan det godt give lidt bag slag. Jeg kender det fra byen og Dk kvinder...
På den anden side, så har jeg også selv gjort livet svært for mig selv. Få det helle til falde sammen er nok umuligt. Så er det godt at der findes udenlandske, som jeg prøve kræfter med se om jeg kan få taget mig sammen en dag. Hvis ikke jeg gør, så kender jeg min skæbne. Det er skam også godt nok. 🙂 Jeg kan stadig være stolt af mig selv... 😎 🙂
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Shadowhunter d. 05-09-2010 13:41:40.