Det er ikke fordi jeg vil fortsætte mudderkastningen, det er ikke min kop te, men jeg vil sige til dig, Kvist, at du må se at blive voksen. Du bliver pisset af fordi en rynker på næsen af din såkaldte "Opsummering", kunne det ikke være at vi andre blev pisset af af din åbenlyse fanboyisme? Hvordan forventer du at blive taget alvorligt når du vælger 3 af de bedste AMD kort og smider et, kun et, af de ringere Fermi i bunken til sammenligning?
Synes du virkelig selv at det du har lavet i #0 er rimeligt? Og at det er brugbart? For mig er det værdiløst og jeg håber virkelig ikke det bliver læst af en, der intet ved om grafikkort, for han må jo tænke at nvidia er det værste skrammel, man kan købe.
Problemet er at du sætter dig mellem to stole:
På den ene side afspejler #0 ikke andet end dine egne erfaringer med nogle udvalgte kort, men på den anden sætter du det op som en anmeldelse, altså en tekst der tjener som vejledning. Det kan det slet ikke bruges som, da der er alt for få oplysninger. Du skriver ikke hvilket 465 du har testet, feks, og det er ret vigtigt. Jeg har selv et Asus 465 og det larmer væsentligt mindre end det MSI 5870, som jeg lige har solgt herinde. Og ydelsen er fin til prisen, 1600 er væsentlig mindre end 470 gtx og det ligger kun en 20-25% under dette.
Jeg er ikke nvidia fanboy, AMD laver kanongode kort, men jeg køber nvidia af nogle helt specifikke grunde: bedre flergpu ydelse og fordi visse spil synes bedre optimeret til nvidia, feks.
Så hvis du ikke forstår hvorfor folk blive pisset af af det du skriver, synes jeg det er på tide at du vågner op til virkeligheden og kigger på dig selv og spørger dig om det er rimeligt, det du nogle gange skriver. Sagt i al respekt.