Uh uh! 😲
En eller anden skulle seriøst tage at oprette en bruger der hedder "Fissenmedissen" og spørge lidt ind til hvor de får deres informationer fra?
Jeg har intet imod kristne, muslimer, jøder etc.
Men den slags dumme mennesker (uanset religion) er simpelthen det sjovest... så længe de ikke har våben o.lign. 😐
Anywho.
Hvordan kan de påstå, at Danmark består udelukkende af gedekneppende voldtægtsforbrydere og når man siger: "I tager fejl", er deres svar: "Blasfemi! Brænd op i Helvede din vantro hund! Hvorfor skal du snakke lort om andre? Prøv da lige at have en bredere horisont og brug hjernen..."
... sjovt når det kommer fra folk der tror på alt hvad der står i en +1.000 år gammel bog, når det meste af den vestlige Verden er enige om, at bøger der er ældre end 5 år er dårligt skolemateriale.
Det burde vel sige noget om, at nogle ser fremad og lever i nuet, mens andre ser tilbage og drømmer om døden.
... seriøst. Hvordan kan man regne sig selv som værende et godt menneske, når man skriver noget alá: "Du skal brænde op, og jeg glæder mig til at sidde og kigge ned på dig fra min sky."
For mit at se, er netop sådan noget jo en one-way ticket to hell.
Hold kæft hvor ville det være herligt hvis sådan nogle rabiate typer var de første der kom op til Skt. Peter og fik sparket og flyveturen ned til underetagen hvor alle de klamme strippere holder til.
Så kan de sidde dér og tænke positive tanker.
Dumbfucks!