Jaja.. Sad måske nok inde på nogen lidt suspekte sider men anyway..
Pludselig download chrome automatisk en pdf fil - MSE kommer med en virus advarsel - jeg trykker rens med det samme..
Og mit skrivebord bliver sort:
Og jeg har pludse Antivirus 2010 installeret som går i gang med at scanne min computer.. Det stopper jeg selvfølgelig ASAP.. Ren refleks.. Prøver at identificere processen i taskmgr.. Dog uden held.. Automatisk blokerer den for at jeg kan gå ind på google?.. Men jeg har fint internet stadig..
Lukker Antivirus 2010 - og ingen processor forsvinder i taskmgr..
Når men jeg kan da starte med at skifte baggrund.. nononono...:
Det går ikke VÆK? -_- ..
Nu står den på Spybot S&D.. Malware bytes fandt ikke noget det hjalp. Og MSE synes min computer er 'clean' !
Google søgning fandt da et forum.. men det var alt for indviklet til dette tidspunkt af natten..!
Håber nogen har en løsning? :no:
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af DanishGuy d. 08-09-2010 03:42:44.
kan du se hvad bæstet hedder ? for har været ude for noget lign. og her købte jeg dette program-> http://www.enigmasoftware.com/... og jeg har ikke fortrudt.
#4 jeg nemt og lave en format.c men efterfølgende er det crap, der er så meget der skal inst igen, opdateres osv osv. så jeg ville også prøve at fjerne først og hvuis alt håb er ude, så vælte lortet. 🙂
Når du stadig kan komme på nettet, så prøv at dl forskellige av. Awast og eller avg og lad dem køre full test, (hvis de vil det). Så er det gratis i første omgang.