Dustfilter i kabinet

Diverse d.  09. september. 2010, skrevet af BanzoDK
Vist: 478 gange.

BanzoDK

Enthusiast
Tilføjet:
09-09-2010 12:55:49
Svar/Indlæg:
112/16
Jeg står og lurer på Cooler Master HAF 932 Big Tower på komplett, som følger med til den Komplett Gamer i30 som jeg har tænkt mig at købe.

http://www.komplett.dk/k/ki.as...

I den videoanmeldelse der er, bliver den rost ganske pænt, men et af problemerne er at der ikke rigtig er dustfilter i den.

Er det et meget stort problem? Kan man på nogen måder undgå at der ikke kommer støv i kassen? Der er ret stor køling i den, så den suger unægtligt noget luft igennem systemet.
Gamer_Chres

Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2010 13:00:02
Svar/Indlæg:
1158/321
Jeg har selv kørt med det i over et år, og må sige at det tager meget, men desværre er der nogle meget små støvkorn der formår at snige sig ind alligevel, men det er de små penge værd de nu koster, for de tager som sagt meget, og så er det bare at støvsuge dem en gang om måneden.

p0Pe

Elitebruger
Tilføjet:
09-09-2010 13:11:15
Svar/Indlæg:
3100/53
Regel nummer 1, lad være med at lytte til 3dgameman. Han er efterhånden blevet en idiot, og giver alle produkter 100% kickass, så han kan få flere gratis ting.

Jeg har været meget glad for mine støvfiltre, men det er ikke noget der er LIVSnødvendigt. Hvis du syntes kabinettet er fedt, så køb det:) Det er jo heller ikke fordi du bliver spærret inde i støv. En lille afrensning med en kompressor en gang hvert halve år er fint. (bare husk ikke at give FULD hane med kompressoren på faner og komponenter, da du kan ødelægge tingene:)