Redaktør
Tilføjet:
09-09-2010 23:09:34
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeps. Jeg er lige kommet hjem fra skole af, og tænkte, nu vil jeg se en film og så i seng. Men nej nej, ingen af de 4 forskellige windows jeg har på min computer vil starte. Det eneste jeg får er windows boot screen, hvor den dims der køre hend over skærmen.
På min ene 1TB harddisk har jeg 3 forskellige windows, alle sammen XP 64 bit. Alle sammen gør det samme. Jeg kan heller ikke starte i fejlsikret tilstand - den går bare død.
Så har jeg 2x200GB i RAID 0, og her har jeg 1 windows, også XP 64 bit. Dette gør præcis det samme.
Så tænkte jeg, at jeg bare ville installerer et windows mere på min 1TB harddisk, for nu vil jeg altså se den film inden det bliver alt for sent!
Men nej nej, nu har den stået i 15 minutter inde i windows installations program, hvor den skriver "Setup is starting windows".
Jeg har simpelthen prøvet ALT. Kontrolleret alle kabler sidder som de skal, prøvet anden harddisk, haft kablerne af harddiske, og sat dem på igen. Ingenting synes at virke på den.
Er der nogen der har bare en lille ide om hvorfor INGEN windows vil boote? Computeren starter jo helt fint op, og BIOS virker som den skal og alt det pjat der, så der burde jo ikke være noget i vejen. Det eneste jeg kan tænke på er harddiske, men jeg har jo prøvet forskellige, og computeren kørte helt fint igår, og den blev slukket på helt normal vis.
Ideer MEGET velkomne!
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Sajmon d. 09-09-2010 23:17:16.