Ifølge Digitimes skal vi ikke forvente at de Radeon HD 6xxx kort, der bliver lanceret i oktober, er high end dele. Samtidig vil nVidia lancere deres GeForce GT 430.
Nej det har du endelig ret i... Men glæder mig mere til og se hvornår ati`s næste store modspil kommer for der kan man vel regne med at engtx495 kommer som et modspil hvilket jeg glæder mig meget til.
Det kan jeg vel svare "ja det gjorde de vidst nok lige" til. Artikler jeg skrev sidste år med "kort" mellemrum:
8. oktober: GTX-295
10. oktober: HD5870
13. oktober: HD5770
22. oktober: HD5850
PCI-expressporten kan jeg faktisk høre skrige, når den ved jeg i morgen efter 16 artikler om grafikkort hiver grafikkort nummer 18 ud og sætter nummer 17 tilbage - udover de vel 8-10 jeg brugte til referencebaseline 🙂 Foxxconn lodder sgu deres slots godt fast :|
lyder ikke helt forkert, men kan så huske at 5870 gik i rest ordre vildt hurtigt, for jeg havde sparet sammen til et, men købte så 2 stk 5770 fra england, som var tæt på ydelsen med 5870 :D
Det er nu blevet gjort sandsynligt at AMD vil lancere deres første Radeon HD6xxx serie grafikkort på AMD's Technical Forum and Exhibition 2010 show, den 19. oktober 2010. Der går yderligere rygter om at den første chip kan være Radeon HD 6870. Uanset om det er den nye Radeon HD 6870 eller Radeon HD 6770/6650 skulle de nye produkter, ifølge DigiTimes, komme på markedet i løbet af november 2010.
Mht. Nvidia er det rygtedes at deres GeForce GT 430 også skulle komme omkring den 19. oktober, samtidig skulle vi kunne forvente at prisen på Nvidias GeForce GTX 460 768MB falder.