#6 Hvis ikke jeg husker helt forkert, er problemet med BC2 vist noget ret mange har bokset med (i forskellig grad), mig selv incl. Det spil kører bare ikke godt.
Det lyder ikke som om det vi slås med i MW2 er det samme. Hos mig er det nærmere noget med, at jeg får nogle smålags, bestemte steder i banerne. Der ud over kan spillet hakke ganske pænt, hvis man slås med en bot om pladsen. Sidstnævnte tror jeg dog er et spørgsmål om dovne programmører, ikke hardware.
Jeg har begrænset erfaring med Intelmaskiner. Uvist af hvilken årsag, har langt de fleste i min omgangskreds AMD. Én ting jeg dog har bemærket, og som er fælles for alle de maskiner jeg har set køre, er: AMD lader til at loade sceneriet hen ad vejen. Sten dukker op i landskabet, efterhånden som man nærmer sig dem. De to Intelmaskiner jeg har set køre, laver ikke de stunts. Siden netop harddiskaktivitet kan volde problemer, og har voldt mig problemer på samtlige AMD maskiner jeg har haft, er jeg efterhånden også moden til at prøve "den anden side". Skulle jeg vælge frit, tror jeg at mit valg ville falde på en i7 platform, primært pga rambåndbredden. Men for dælen da... Som garvet AMD man får jeg knopper, alene ved at kigge Intels priser. Dyrt skrammel.