Hjælp mht glemt password til hotmail.. :(

Diverse d.  12. september. 2010, skrevet af Drunken
Vist: 2927 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2010 11:45:37
Svar/Indlæg:
1107/258
hey guys. kan i et trick til at komme ind på sin Hotmail acc igen =?`
efter jeg opdaterede drivers etc på maskinen her så smed den alle mine passwords væk. så netbank og email er røget. samme password og kan huske det 100% da facebook også er koblet til den samme. som stadig virker der... hvad gør en klog haha,..

har sådan noget hemmeligt spørgsmål med min email men kan kun resette password derinde.. og hvor idioterne så sender en email til mig som jeg jo ikke kan komme ind og læse... får ingen andre muligheder der.. så,, hvor er mit hemmelige spørgsmål ??

netbank ringer jeg nok bare ind og græder og bestiller ny kode.. syntes godt nok det er underligt. og typisk...

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Drunken d. 12-09-2010 16:55:19.
Hediki

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2010 16:24:58
Svar/Indlæg:
1726/49
skriv en mail til Hotmail support, og giv dem så mange info om kontoen så muligt, så kan de være de nulstiller password for dig 🙂

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2010 16:44:57
Svar/Indlæg:
1107/258
hmm. tja syntes at have læst de ikke yder support lol.. hehe. men må da lige kigge 1 gang til... har jo også nulstillet password tror jeg ? eller retter kan ikke se hvad der står i den email som de skulle ha sendt til mig..

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2010 16:54:23
Svar/Indlæg:
1107/258
Sådan nulstilles din adgangskode ved at angive dit hemmelige svar
1: Gå til siden Nulstil din adgangskode.

2: Kontrollér dit Windows Live ID, skriv de tegn, du ser i feltet Billede, og klik derefter på Fortsæt.

3: Klik på Brug mine geografiske oplysninger og hemmelige svar til at bekræfte min identitet. --- OG DER GÅR DET GALT.. Findes ingen fane eller knap mht geografiske oplysninger ????? fatter brik. lorte hotmail... æv.. tja man får hvad man betaler for = gratis....... nogle som kan tjekke om de har den knap ???

--------------------------------------------------------------------------------

Vælg dit land eller område på listen Land/område, vælg din delstat, og skriv derefter dit postnummer, hvis du bliver bedt om det.

Selvom du er flyttet, siden du sidst blev registreret til dit Windows Live ID, skal du bruge de stedoplysninger, du angiv sidst. Hvis du både har angivet hjem og arbejdsplads, skal du angive hjemmet.

Skriv dit svar på spørgsmålet i feltet Hemmeligt svar i området Spørgsmål, og klik derefter på Fortsæt.

Angiv og bekræft en ny adgangskode, og klik derefter på Fortsæt.

Hvis du bliver bedt om det, skal du angive en anden e-mail-adresse og klikke på Fortsæt eller klikke på Spring over for at omgå dette trin.

På siden Du har ændret din adgangskode skal du klikke på Log på Windows Live.

Trals

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2010 16:54:23
Svar/Indlæg:
472/115
hvis det er firefox og du kan kan du gå ind og se dine gemte password oppe i funktioner --> indstilinger...

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2010 16:56:59
Svar/Indlæg:
1107/258
primært IE. aner ikke om jeg har brugt firefox til mailen. men... kan jo koden. den dur bare ikke mere. det der er underligt... men tjekker lige firefox

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2010 17:02:08
Svar/Indlæg:
1107/258
hmm intet held i firefox.. ikke min hotmail. men andres hahaha,, ,, men ja ja kan jeg ikke bruge til noget. sjovt man kan se passwords der. kan man ikke trylle med det i IE 8 ??

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2010 00:07:15
Svar/Indlæg:
3588/418
Brug den her side. Virker altid for mig. https://accountservices.passpo...

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2010 15:18:10
Svar/Indlæg:
1107/258
mp_3 du er min nye helt. håber det er iorden 😉
og du skal ikke være så hård mod dig selv. du burde hedder FLAC eller lign hehe, hehe, kvalitet!! kvalitet!!! kunne ikke selv finde den sidde så det er bare perfekt!

1000 tak til alle som har hjulpet til. det lykkedes. skal ned i banken og ha nem id og så er netbanken reddet.. man må åbenbart ikke opdatere drivere mht netbank hos danske bank.. lol... nøglen troede det var en anden pc som de bilde mig ind. retardo nøgle hehe,,

men tak folkens!!!

mp_3

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2010 16:35:04
Svar/Indlæg:
3588/418
Det var da så lidt 😛 Godt at det lykkedes.