Jeg var lige på udkig efter et nyt grafikkort til min bror da jeg blev nysgerrig efter om mit eget kunne køre Directx 11 fandt ud af at det kun understøtter 10. Men men men... så kigger jeg på prisen på et par sider og det koster sku 4200,-
det er nok noget at gøre med at nu er der ikke ret mange der vil havde lige det gfx mere og så har de ikke helt tjent nok til at betale for maskinen de har købt til at lave tons vis af den slags
#8 Nej tak, jeg har lige spist. Jeg synes da godt bare at du kunne snakke (skrive) ordentligt til andre folk herinde. Det er jo ikke ligefrem fordi #0 gjorde noget for at provokere dig!
Altså selv jeg kan se han tager pis på #0, hvis han havde sagt fuck dig!!! ja så var det ik pænt, men han siger det og linker til noget gammelt lort😀 det er da ik noget galt i hvis nogen skulle spørge mig🙂
kan da godt sige "undskyld" for det fuck dig ting, men helt ærligt, tror i vi lever i usa eller hvad? det her er DANMARK, hvor er hvor HUMOR blevet af? :no:
Ny Skribent
Tilføjet: 14-09-2010 12:45:38
Svar/Indlæg:
5679/460
16# nu vi er inde på den tråd ...er jeg den eneste der undrer mig over at spasseren bruger et finsk flag i sin post ? ...vis det er os det er så forkert på den hvad syntes gud så om dig siden du er så dum at du ik ka finde det rigtige flag :)