1 skulle være rigtigt gode ifølge det link som er i #1, og T3 siger er 2 er bedre end 3, men 3 har lidt bedre bas... Så lige nu tænker jeg mest på 1 og 2, men ved ikke helt, om 1 er 300kr. mere værd!
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bims d. 16-09-2010 20:06:08.
#4 Nope, har tænkt på det, men faktisk ikke kigget! 😉 Ville ikke give alt for mange penge for nogle, men ville på den anden side heller ikke have nogle der er dårligere, end de gamle (dem skulle jeg give 700kr. for tre år siden).
Sært.. Nu forhandler Hifi-klubben ikke Goldring længere, men hvis du støder på et sæt Goldring GX200, er de blevet rost til skyerne i anmeldelser som noget af det bedste til deres pris (som jeg ikke kan huske hvad var). Jeg surfede hurtigt ind på den først tilgængelige i udlandet, hvor de stod til 50£
Moderator
Tilføjet: 16-09-2010 22:32:42
Svar/Indlæg:
7881/1165
hifiklubben har faktisk et tilbud kørende for tiden pga. deres fødselsdagssalg med Denon ah-c751 til 499. de er sat ned fra 1499. Hvis der altså er flere tilbage 😉 Men skynd dig ind i den lokale, så har de måske et sæt liggende 😎
Jeg har lige investeret i et par Sennheiser CX380 Sport II, til at afløse mine gamle Sennheiser. Indtil videre er jeg super tilfreds. Jeg valgte primært disse, da de er super holdbare og derfor kan misbruges lidt ved sport.
Desuden kan de skylles under vandhanen efter et træningspas.
Sennheiser fås generelt ret billigt på amazon.co.uk, hvorfra jeg også fik mine.